ponimuppar

Alla inlägg under juli 2013

Av Ponni Muppar - 11 juli 2013 21:42


 

Morris

 

Mary Poppins

Kelly 

 

Jag och Frieda ska bada

 

Jag och Frieda badar

 

Puss puss

 

Mary Poppins   

 

Mary Poppins 


 

Kajsa Kavat

 

Emilie och Mathilda     

Emilie och Frieda badar

 

Gäsp...

Kajsa Kavat 


Här är en liten uppdatering från Karlshem.     

Av Ponni Muppar - 7 juli 2013 15:12

Söndag
Prov ridning! Jag prov red Mary Poppins. Hon va super rolig att rida och hon va snäll.

Måndag
På morgonen red vi dressyr. Det gick bra. På eftermiddagen hade vi cavaletti. Vi red över bommar och det va faktiskt väldigt roligt. Hon va super pigg och gillade att hoppa!

Tisdag
På morgonen hoppade vi. Det gick bra. På eftermiddagen red vi dressyr. Det gick super bra. Hon va pigg och det gick bra i mitten! Hon va så pigg så hon ville inte skritta så hon små travade under tiden man bytte varv för att galoppera åt andra hållet.

Onsdag
På morgonen hoppade vi terräng. Det gick bra hon va super pigg. På eftermiddagen så gick vi och badade. Jag och Emilie badade på Frieda.

Torsdag
Vi red på långritt. Det va roligt. Hon va pigg och vi lekte en pin lek som vi brukar göra! Den som är längst fram tar en pinne och lägger den på ett ställe som nästa person ska ta och skicka vidare.

Fredag
På morgonen hoppade vi bana. Det va hopptävling. Det gick super bra.
På eftermiddagen så red jag ut för att jag ska hoppa på avslutningen!

Lördag
Idag va sista dagen och det va så klart tråkigt men vi hoppade och det gick bra hon va pigg. När vi lämnade hästarna för sista gången för i år grät jag en liten skvätt. ?

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards