ponimuppar

Alla inlägg under september 2013

Av Ponni Muppar - 30 september 2013 20:13


Har inte så mycket att skriva idag, vill inte bara skriva att jag sitter och pluggar för det är vad jag har gjort hela dagen. Tänkte att det är roligare för er att få lite andra inlägg. Den här låten och den jag la upp tidigare lyssnar jag på idag när jag pluggar. Sen lyssnar jag på massa andra låtar men kan inte lägga upp alla. Den här låten med Avicii är en av mina nya favoriter. Kommer inte bli så bra bloggning från mig den här veckan, har massa plugg. Men ska försöka så gott jag kan. Längtar till torsdag då provet kommer va över. Puss Emilie

 

Haha vilket smile :P

Av Ponni Muppar - 30 september 2013 18:41









 

                                   

Tack Emilie med sin bästa familj för en underbar kväll!

Bättre sen tän aldrig! 

Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 30 september 2013 17:52

Av Ponni Muppar - 30 september 2013 16:00

 

Av Ponni Muppar - 30 september 2013 09:36

Goder morgen haha nä men go'morron alla fina läsare. Hoppas ni haft en underbar måndags morron. Jag hade i alla fall en bra morron fast jag va lite trött. Idag ska jag bara gå i skolan som vanligt och sen inte göra så mycket tror jag. Kanske ska vara med Becka men e inte säker.

Skriver mer ikväll/ idag!
Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 29 september 2013 18:49

Pluggar nu, har SO-prov på torsdag. Stort prov dessutom, kommer bo i so-boken den här veckan. På tisdag är det träning som vanligt, löpning innan. Hoppas att det inte blir så kallt. Ska rida på onsdag, träning på torsdag. Tror mina kusiner kommer hit på fredag! Kul som alltid :) Sen är det stall på lördag, helt vanlig vecka som ni ser. Inget speciellt förutom på fredag, men är inte säker på om dom kommer.


På onsdag är det idrottsdag på min skola. Min klass ska hålla i idrottsaktiviteter för år 1 - 6. Min grupp ska ha en vandring genom den magiska skogen haha. Så jag ska vara i skogen från kl 8.30 - 13.00, men börjar vid skolan 8.15 så att min grupp kan bära allt material till skogen. Ska bli kul att se hur det går! :) Kommer nog frysa lite haha.


Puss Emilie


 

Så söt han är min prins! <3

Av Ponni Muppar - 29 september 2013 15:42

Idag har jag sovit över hos Emilie vilket var jätte roligt som det brukar vara. Men vid halv tolv kom pappa och hämtade mig för jag skulle till natur cafet då och stå där för att käna in pengar till klassresan som vi ska göra i början av nian. Det ska bli jätte roligt. Jag hoppas att vi komemr långt, kanske inte längre än till nått i Sverige men det gör ju inget. Men det skulle vara roligt att komma lite längre än till typ grönan. 


Men nu sitter jag och pluggar. Elr rättare sagt så gör vi som en inlämningsuppgift i matte. Vi hade inställd lektion elr som våran lärare säger att vi måste säga arbete på annan plats. Men den ska vara inne imorron. 


Men skriver mer i kväll om vad jag ska göra den här veckan. 

Kramsiar Alex  

Av Ponni Muppar - 29 september 2013 13:17

Bilderna är tagna med min mobil, kommer bättre bilder men tänkte lägga upp några här så länge. Puss Emilie

 

                   

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards