ponimuppar

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Ponni Muppar - 7 september 2013 14:34

Kom hit vid 11, stog med Alex i cafeterian o gick sen o skötte. Nu ska jag borsta på min prins <3 jag ska rida Sandor på lektion o Alex ska rida cayenne. Vi bloggar mer efter ridningen om hur det gick. Ha en fortsatt bra lördag!

Emilie o Alex

Av Ponni Muppar - 7 september 2013 10:41

Vaknade idag vid typ nio, hehe kunde inte sova längre. Men det är ganska skönt att komma upp tidigt och inte sova bort hela dagen. Men idag ska jag inte göra så mycket utom att åka till stallet och rida. Vid halv ett ska jag stå i cafet i en timme. Inte så jätte roligt men det är ändå ganska mysigt. Jag ska träffa Emilie i stallet oxå ska vi äta tillsammans. Nästa helg kanske jag ska till Karlshem med Emilie. Vi har inte ringt Aud som har hand om ridläger. Men vi får hoppas på att det finns plats. Det är en hoppkurs. Vi var på en dressyrkurs förra året och det var helt otroligt. Det var så roligt att vi ville åka tillbaka i år igen. Fast jag kan inte åka på dressyrkursen för vi ska bort den helgen och det är lite synd för vi ville gå på den. Men skriver mer ikväll om hur det gick på ridningen. Och vem jag hade.
Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 7 september 2013 09:00

Min fredag var toppen, var kul att komma till Alex skola. Har aldrig varit där förut men det var roligt! Följde med henne hem sen och var där ett tag. Vi gjorde inte så mycket, snackade mest men det är ju bättre än inget och det är alltid så kul att va med Alex :) <3


Gokarten var super, vi var inte så många som åkte för det var några som blev sjuka, 6 st blev vi! Jag brukar alltid köra typ långsammast men det gjorde jag inte idag! :) Först körde vi en omgång o då kom jag 5, det var inte så bra men bättre än jag trodde för jag var inställd på att komma sist. Bilarna sladdade iaf jättemycket och i första omgången visste vi inte hur man backade. Så om man körde in i sargen fick man gasa tills man kom loss för ingen kom o hjälpte en :/ Sen körde vi final och då var det den som kom först på 15 varv tror jag. Jag låg 2:a jättelänge men kom 3:a på slutet. Det var sjukt kul och jag är nöjd över att jag inte kom sist! :) Hoppas vi gör om det någon gång. Sen åkte vi hem till en i vårt lag och käka pizza, spela kort i snacka lite inför kommande säsong. Det var skojsigt, ser fram emot säsongen!

Idag blir det stall, ridlektion med cavaletti, tror jag åker ut till lunch och äter i stallet med Alex. Uppdaterar mer under dagen med Alex så kika in. Njut av lördagen och ha det bäst!
Emilie


Min prins <3 och prinsessa <3

 

         

 

 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards