ponimuppar

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Ponni Muppar - 20 september 2013 20:39

Ska göra något med pappa nu, det är bara vi hemma för Rasmus sover över hos en kompis o mamma är på middag med en kompis. Vet inte vad vi ska göra men något kul! Vi hörs mer imorrn, hoppas ni haft en awesome fredag, min har iaf varit grym och imorrn blir det stall o träffa min prins <3 Längtar.


Puss Emilie


     

Av Ponni Muppar - 20 september 2013 16:15

Här kommer några bilder från ridningen, de är lite suddiga men jag tycker inte att det gör något. Lyckades även ladda upp en film. YEY! Första gången haha.


       


 

Av Ponni Muppar - 20 september 2013 15:45

Hej, låg kvar i sängen liiite för länge imorse så fick det lite stressigt till skolan. Hann därför inte uppdatera men tänkte göra det nu. Har precis laddat över bilderna från lektionen i onsdags så dom kommer upp i ett senare inlägg. Det var iaf bra i skolan idag, såå skönt att det är fredag. Jag har typ allti haft träningar på fredagar men nu har inte vi det och det är bra. På fredagar brukar det oftast vara lite segt att träna för man vill hellre mysa med popcorn o film. Men inga planer för dagen, imorrn är det stallet som vanligt. Alex kommer inte :( Det är synd, men jag får ju alltid träffa Tolliver <3 Vi ska hoppa på lektionen o jag hoppas att jag får Sandor eller Cayenne. Jag red inte förra veckan men en kompis till mig red istället o hon fick Sandor så det är stor chans att jag oxå får det. Hörs senare med bättre inlägg, puss Emilie. Hoppas ni har haft en awesome fredag hittils, för det har jag!


 

Mitt mellis!! Gott haha :P

Av Ponni Muppar - 20 september 2013 13:52

Idag har jag varit i skolan (såklart) nä men idag har vi bara gått i skolan som vanligt. Vi hade idrott idag men jag skulle inte ha varit med men jag var det ämdå. Vi hade orgentering så det var liksom lugnt. Jag gick med Saga, och vi gick verkligen. Vi hann bara en kontroll vilket är väldigt dåligt,haha. 


Nu börjar lektionen, måste sluta


Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards