ponimuppar

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Ponni Muppar - 21 september 2013 22:13

Igår va jag hos Izabel och det gick jätte bra. Kände för att öka min och hennes förtroende för varandra så jag lekte lite med henne i hagen. Jag sprang framför henne och hon sprang bakom, det gick jätte bra och hon blev ganska busig! Men sen tog jag in henne och borstade ett tag. Red på turbanen och det gick hur bra som helst. Jag fick henne lång och låg och det är bra. Hon är ganska stel så det är bra. Övade lite på att korta galoppen och hon va jätte duktig på det. Efter ridningen stod jag och borstade i kanske 45 minuter! Det va hur mysigt som helst. Så jag tror att jag har ökat förtroendet lite!

Go'natt kramisar Alex
Skriver imorron vad jag har gjort idag!
Puss puss

Av Ponni Muppar - 21 september 2013 20:41

Ska titta på film nu med Rasmus, vi ska titta på Breaking Dawn part 2. Har läst böckerna och älskar dom verkligen. Men har inte sett sista filmen, ska bli spännande. Har inte tyckt om de andra filmerna. Men jag är en liten bokälskare så det kanske inte är så konstigt, samma med hunger games. Ridningen idag gick super! Utvärdering kommer imorrn. Så kul att rida Sandor o verkligen annorlunda från att rida häst. Sandor är ju C-ponny så jag känner verkligen att det är skillnad. Om jag inte bloggar mer idag så säger jag gonatt nu! Puss Emilie


 
Sandor

Av Ponni Muppar - 21 september 2013 14:36

Har precis mockat och nu ska jag borsta. Jag ska ha Sandor på lektionen o det kommer bli superkul! :)

Av Ponni Muppar - 21 september 2013 11:34

Har inte haft sovmorgon på jättelänge nu, så skönt! Förra helgen var vi ju på Karlshem o då måste man gå upp tidigt. Gick upp för ett tag sen, har inget mer än stallet planerat idag. Tråkigt att inte Alex kommer till stallet idag :( Men det ska bli kul att hoppa. Kommer uppdatera direkt från stallet, ska äta lunch nu men vi hörs sen. Puss Emilie <3


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards