ponimuppar

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Ponni Muppar - 5 september 2013 21:53

Gomorron! Jag börjar om 25 min, skönt med fredag! Har mycket på gång idag. Nu är det skola och sen slutar jag strax innan 1. Jag tar bussen till Alex skola och hon möter upp mig där, ska va med henne där tills hon slutar vid 3. Sen ska jag hem o vidare för att åka gokart med laget. Efter gokarten ska vi hem till en tjej i laget o mysa. Kommer bli en grym dag o jag är alltid lite gladare på fredagar än andra dagar i veckan men vem är inte det? ;) Ska dra till skolan snart men har ett inställt som kommer upp under dagen! Ha en bra fredag så hörs vi sen!

Emilie


 

 

   

 

Alla blir vi glada av en kram! :)

Tjo

Av Ponni Muppar - 5 september 2013 21:22

Träningen idag gick bra förutom att jag kom sent :/ Vi övade på att attackera och vara starka 1 mot 1 och 2 mot 2. Inte fega och gå hela vägen. Kändes som en bra träning o alla var fokuserade, inget flams som det brukar va.. haha. Alla kämpa på bra tycker jag!


Plugga nästan klart men måste göra lite i helgen :( Kikar med Alex nu och vi har sjukaste idéerna hahah!! Ska bli kul att komma o hälsa på på hennes skola imorrn iaf! :) Tänkte kolla på nån bra film nu, men göra tidsinställda först. Vi hörs imorrn, då blir det gokart med laget! Mys <3 Ha det bäst


Emilie


 

Karlshem <3  

Av Ponni Muppar - 5 september 2013 17:02

Lite tröst för att man måste plugga! Måste plugga franska och göra klart en inlämmningsuppgift som ska vara klar imorron!

Av Ponni Muppar - 5 september 2013 15:50

Jag var på naturskolan idag och det var kul! Vi jobbade med ekologi och hade en gruppuppgift om hade med fältstudier att göra, vår grupp hittade två stora spindlar + en liten som hoppade :O, en gigantisk nyckelpiga, en stor tusenfoting o några små andra kryp som jag inte vet vad det var. Det var mindre kul men vi hade tur att det var så fint väder iaf :)


Nu sitter jag äntligen och pluggar, har inte sett fram det och tänkte att jag skulle göra det i början av veckan så att det blev klart men har bara skjutit på det och jag blir bara besviken när jag inser att jag inte har gjort det jag tänkte. Känns skönt att ta tag i det så att jag inte behöver plugga i helgenn :( Har träning ikväll, det blir kul, och gokart med laget imorrn. Ska ju också till Alex skola, lite nervös men Alex får va min superwoman o se till så att jag inte tappar bort i skolan hahaha. Hörs lite senare för nu ska jag plugga vidare.


 

Jag o Freida när vi hade badat på Karlshem!!

Av Ponni Muppar - 5 september 2013 10:51

Av Ponni Muppar - 5 september 2013 09:54

Nu sitter jag i skolan och har jätte tråkigt! Idag kommer jag inte att åka till stallet för att det är ingen ridning för Lena ska tävla (min ridlärare). Sen har jag en inlämmningsuppgift till imorgon så jag måste plugga med det.
Idag ska vi ha skolfoto. Inte jätte taggad. Men det ska väll ändå bli roligt.
Imorron kommer Emilie till min skola och det ska bli jätteroligt. Hon säger att hon tycker att det ska bli läskigt eftersom att jag har en sån stor skolanom man jämför med hennes skola. Men hon har ju mig så då behöver hon inte oroa sig.

Igår följde jag med min mamma till hundklubben. Först gick vi en promenad sen hjälpte jag henne att träna. Efter det tog jag "hand" om Hobbe för mamma skulle hjälpa till med en tränings tävling. Jag tränade lite men inte så mycket och fick ut i skogen igen. Det va mysigt!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards