ponimuppar

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Ponni Muppar - 23 september 2013 20:03

Snart klar med pluggandet för idag, har fortfarande NO och SO kvar men det är egentligen inte läxor. Men vi har prov snart och jag har massor att göra innan det så om jag inte jobbar bra den här veckan kommer jag få F på båda proven... Tror inte att uppdateringen på måndagar kommer bli så bra, tror varken jag el Alex har nåt kul att skriva om. Men blir nog bättre imorrn. Då är det träning med mitt lag o p01 som gäller. Kul! Imorrn är nog skönaste dagen i skolan, vi har musik, svenska, slöjd o sen språk. Det är bara långa lektioner men jag tycker det är bättre än att ha jättemånga fast inte så långa o kort rast mellan. Har inte så mycket att berätta men ville kika in här o skriva nåt ändå. Haha. Juste, på fredag har vi lagaktivitet. Tror jag ska gå, det är hos en i laget som har bubbelpool så vi ska bada och kolla på film. Kul! Sen vet ni ju resten av veckans planer. Rörigt inlägg men aja. Puss Emilie


 

Av Ponni Muppar - 23 september 2013 18:03

Pluggar fortfarande, känns bra när man måste göra ett schema över kvällen för att hinna med alla läxor... :/ Så glad över att få träffa Alex på onsdag. Har typ inget att skriva om men här har ni några låttips/ mina favoritlåtar:


I would - One direction

They don't know about us - One direction

Wake me up - Avicii

Stamp On The Ground - italoBrothers

Yeah x3 - Chris Brown


De här är mina favoritlåtar, tycker mest om de 3 som är högst upp. Skulle ladda upp klipp från youtube men det funkade inte... jag o teknik går inte ihop haha. Sen tycker jag om massa mer låtar men känns lite onödigt att skriva alla. Puss Emilie


 

Av Ponni Muppar - 23 september 2013 16:21

Hade tänkt skriva lite om vad jag ska göra den här veckan. 


Idag:

Idag ska jag inte göra så mycket. Har gått i skolan som vanligt. Men nu ska jag sätta mig och plugga. Det ska inte bli så roligt. Men om jag gör det nu slipper jag att göra det ikväll. Ganska skönt har bara en läxa (än så länge i alla fall) 


Tisdag:

Imorron ska jag inte heller göra så mycket. Ska plugga lite och sen inte så mycket. Jag tror att jag kommer att få en matte läxa men dem brukar gå väldigt fort att göra. 


Onsdag:

Onsdag ska jag åka till stallet (Överby). Det ska bli så roligt att åka dit en onsdag eftersom att jag inte har gjort det på så länge. Men det är skötarmöte då och måste man ju gå. Men det är ju ganska mysigt oxå. Det ska bli väldigt roligt att träffa Emilie igen. inte för att det kanske var så jätte länge sen, men, men man vill ju alltid träffa sin bästa kompis. 


Torsdag:

På torsdag e det ju ridning som vanligt. Jag hoppas på att få Brady. Vi ska hoppa, det ska bli sååå roligt. 


Fredag:

På fredag ska jag inte göra så mycket. Eller jo jag tror att jag ska åka till Izabel. Jag har inte riktigt bestämt mig. Men jag tror att jag kommer att åka ut till henne på fredagar. Vilket är väldigt roligt. 


Lördag:

På lördag ska jag rida (Överby). Det ska bli roligt. Har inte ridit där på jätte länge. Alltdå i min lördags grupp. Jag har inte ridit där på två veckor. På kvällen ska jag följa med Emilie och hennes familj till spanska ridskolan som är i Globen. Är det några av er som ska dit? Hoppas att vi kanske ses. Kommer säkert blogg live. Haha ÄLSKAR det ordet. På kvälen kommer jag att sova hos henne. Vilket kommer att bli jätte roligt.


Kanske inte den bästa videon. Men, men det är et videoklipp. Jag vet att Emilie skulle ladda upp videon. 


Karmisar Alex

Av Ponni Muppar - 23 september 2013 15:22

Hemma nu, inte så jobbig dag i skolan idag. Men har massaaaa läxor :/ Eftersom att det är min pluggdag idag så kommer det inte bli så mycket uppdatering från mig. Har inte så mycket inspiration på vad jag ska skriva så vore kul om ni kunde kommentera vad ni vill läsa om så fixar jag det :) En idé har jag iaf. Men som jag sa är läxor prio nummer 1 idag. Kommer bara fokusera på att bli klar med allt så att jag slipper jobba massa under veckan. Slänger in nåt inlägg lite senare men nu ska jag plugga så ha det bäst. Puss Emilie


   

Lite såhär känner jag idag haha :P

Av Ponni Muppar - 23 september 2013 08:30

Idag när jag vaknade mådde jag inte så bra. Jag frös och var jätte kallfast jag hade pyjamas och duntäcke. Men nu istter jag i skolan och hoppas på att det ska gå bra idag. Men jag e ju fortfarande sjuk, jag blev mer sjuk i helgen. det var inte så roligt. 

 


Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 23 september 2013 08:18

Igår var jag hos Izabel oh det gick bra. Jag red ut med Sanna, det gick jätte bra med Sionom. Han var jätte duktig. Han var väldigt modig. Men vi gjorde inte så mycket travade två tre gånger och galopperade en gång så jag red ut på rakbanan. Men inte för att det gör något att det inte blev så mycket, det var bara mysigt. Men på rakbanan så galopperade jag fram och tillbaka. Så jag övade lite på konditionen. Men sen stod jag och borstade i kanske en timme, det var jätte mysigt. 


Sen åkte jag hem. 

Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards