ponimuppar

Alla inlägg under september 2014

Av Ponni Muppar - 8 september 2014 16:30

Tänkte berätta vad jag har för planer nu i veckan o dra lite om vad jag hade för mig i helgen. Är verkligen inte bra att uppdatera på helger haha.


I fredags var jag i skolan, hade sovmorgon o började inte förens 10.30 vilket var väldigt skönt. Sen när jag kom hem var min mormor och kusin hemma hos oss. Vi åkte o tittade på Rasmus match. Lördag var jag först hos Inka, red lite på ängen o mormor o Lina fick sitta upp lite på henne. Sen direkt vidare till Tolliver o ridlektion där på eftermiddagen. Gick helt okej, hade Cayenne och hon var väldigt stel så vi var inte riktigt överens haha. Efter att ha duschat åkte jag o pappa med Rasmus för att titta på hans match. Hans lag spelade cup i matchen så det blev en del matcher, fast jag följde bara med på två.

På söndagen gjorde jag inte så mycket, plugga lite o var hos Inka.


Denna vecka ser ut såhär:


Måndag: Skola, pluggaaa massor.


Tisdag: Skola, träning på kvällen


Onsdag: Ledig, plugga en del o hälsa på mina kompisar på min gamla skola :) Åker tidigare till stallet för att sköta o rider min lektion. Åker sen direkt till Inka.


Torsdag: Skola, träning på kvällen


Fredag: Skola, åker upp till Inka, min kusin o pappas brorsa kommer upp o ska va hos oss den här helgen.


Lördag: Ska sköta o rida lektion på eftermiddagen. Åker nog till Inka oxå.


Söndag: Inka, plugga lite. Tror jag har match på söndag men är inte säker haha.


Det är mina planer för veckan, har mycket plugg nu i början men behöver inte plugga så mycket efter det. Hinner nog inte uppdatera mer idag för måste verkligen börja med matten nu så att jag inte behöver gå o lägga mig så sent. Puss Emilie.

 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards