ponimuppar

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Sista kvällen

Av Ponni Muppar - 18 augusti 2014 20:22

Nu är sista kvällen inne för sommarlovet. Det här sommarlovet har gått sjukt fort. 

Har varit på ridläger med bäst vännerna ch träffade sjukt många fina människor där. Sen två veckor på Rhodos med min extra familj. Så sjukt kul. Fick både rida på stranden och åka runt på ön. Red en fin liten ponny som heter Aramis och han var 4,5 år gammal. Sjukt fin ponny och sjukt härlig att rida. Va på Europas största vattenpark. Den finns på Rhodos. 

Har varit på Kolmården med min lilla kusin. Sjukt roligt att springa runt med honom som visade allt. Mysigt var det också. 

Varit på konfa läger i två veckor med världens mest underbara människor. Det finns säkert ingen som läser blogge från konfan men vill att ni ska veta att ni gjorde de här två veckorna! Saknar er så enormt mycket! 

Inne på sista veckan så va jag med Emilie och i onsdags var jag på konsert på skansen. Sjukt bra konsert och så sjukt stolt över killarna. Torsdag första ridningen. Fredags träffade jag Sofia från konfan och gick till kyrkan för att gå på ungdoms häng och där träffar man nästan halv konfa gruppen. Sjukt bra fredags kväll. 

Hela den här sommaren har varit fantastisk

Mega kramar Alex  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 18:00


Nu har ju äntligen höstlovet börjat. Sjutk härligt enligt mig. Men det är nog många som tycker det!  Men i alla fall de här veckan kommer bli grym! Det har jag redan bestämt. Eller det är nog bara för att jag ska vara med så många den här veckan!  ...

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 15:36


Nu har precis tåget mot Stockholm börjat rulla. Har tillbringat helgen i Göteborg. Så sjukt roligt helg med mycket shopping. Har varit inne i Nordstan varje dag   Så nu sitter jag på väg hem och det ska bli sjukt skönt att komma hem men jag har ju ...

Av Ponni Muppar - 24 oktober 2014 08:30

Igår red jag på Brady. Det var jätte roligt. Det gick sådär. Fick rida honom med graman för första gången. Är van att han har en inspänning som håller hans huvud nere så att jag bara kan jobba ner hans huvud. Men igår hade jag bara gramanen och då ka...

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2014 19:45


Nu e det snart hörstlov. Ska bli så sjukt skönt att få lov.  Under lovet ska jag försöka att rida så mycket som möjligt har 5 igen ridningar som jag måste ha gjort innan 1 november. Kommer nog bara kunna rida typ 3 gånger men hoppas på mer.  I ti...

Av Ponni Muppar - 15 oktober 2014 16:58


Vad länge sedan det var som jag bloggade. Skäms nästan   Men det har liksom varit mycket nu. Jag har i alla fall haft mycket i skolan det är därför. Men hoppas på en förbättring NU!  Jag och Emilie ska i ala fall försöka ta tag i bloggen lite mer! ...

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards