ponimuppar

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Ponni Muppar - 10 augusti 2014 16:07

Nu är den här, sista veckan av sommarlovet. Den här sommaren har verkligen gått så himla fort, jag börjar på fredag igen, ny skola, nya tag. Både nervös men lättad inför att börja gymnasiet. Hoppas jag hamnar i en bra klass.


Kom hem från stallet för någon timme sedan, var hos Inka. Red inte utan jag o mamma körde lite markövningar/ frihetsdressyr/ longering utan lina eller vad man ska kalla det haha. Vi släppte henne iaf i paddocken så fick hon springa lite. I början lyssnade hon bra, skrittade o travade som vi sa att hon skulle. Sen i galoppen blev hon lite pigg o glad när hon galopperat några varv. Hon sprang rejält o bralla iväg kan jag säga. Glad var hon verkligen, men det är nog bra för henne om hon får springa lite någon gång ibland. Sen övade vi bara lite i skritt med henne när hon lugnat ner sig. Duktig var hon :)


Alex kommer hem från konfan idag så vi ska nog sova över imorrn, saknat henne så. Får se vad vi bestämmer. Annars i veckan ska jag väl vara i stallet, fixa lite inför skolan, träna. Har lite bilder från Kreta och lite på Inka som jag ska lägga upp här. Ska titta på film nu så vi hörs senare, puss Emilie.  

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards