ponimuppar

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Ponni Muppar - 29 augusti 2014 19:30

Nu är det äntligen dax för mig att sätta på mig en fin vit kåpa. För imorron smäller det med konfirmationen. 

Det ska bli så sjukt kul att konfirmera mig. 

Ska bli sjukt kul att visa upp alla draman och de sånger vi har sjungt under lägret. 

Saknar alla från lägert så sjukt mycket. Jag har nu träffat er alla två gånger den här veckan men det känns som att det var typ 6 veckor sedan. Vi kom hem från lägret för tre veckor sedan. Känns helt sjukt att tiden gått så fort. Tänkt för 5 veckor sedan stod jag i mitt rum och tänkte Hoppas det här lägret blir bra och att jag hitta massor med nya vänner. Och det har jag faktsikt gjort. Alla helt sjukt fantastiska personer jag träffat!   

Så nu är det dax att sätta på sig en kåpa och sjunga för sista gången tillsammans med dom och var HELA gruppen med på något. Det är klart att jag kommer att träffa några (de flesta) av de. Men tror aldrig att alla kommer att kunna träffas! 

 

Mega kramar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards