ponimuppar

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Ponni Muppar - 3 september 2013 21:37

Ska sova snart, tänkte kolla om jag hittar nån bra film o titta på. Träningen idag gick bra, kul att Alex ville följa med o titta! Vi övade lite basic-grejer. Typ passningar, snabbat uppspel o sånt, det var bara en timmes träning och inte så jobbigt. När Alex kom skulle vi ju egentligen pluggat men det gick inte så bra... när man inte träffas så ofta som vi brukar göra känns det tråkigt att lägga tid på att plugga. Vi går ändå till 1 varje dag hela veckan för att vi har utvecklingssamtal sen och då hinner jag ju ändå plugga lite imorrn innan jag ska till stallet och på torsdag. Vi hade skoj som vanligt iaf.


Planerna för imorrn är stallet, ridlektion med cavaletti (markarbete). Vet inte vem jag kommer få men kul med hoppning som vi kommer ha nästa vecka. Jag har utvecklingssamtal vid 1 och slutar vid 12 så hinner blogga där emellan. Nu ska jag titta på nån film o sen sova, hörs mer imorrn!


/Emilie


 

Min prins innan sommarbetet <3

Av Ponni Muppar - 3 september 2013 16:20

Såhär gick med med pluggandet...


 

Av Ponni Muppar - 3 september 2013 15:17

Sitter jag hemma och ska snart börja plugga. Har ganska mycket att plugga så tänkte börja lite tidigare men var så himla trött och orkade inte gå hem. Jag slutade 1 för vi har utvecklingssamtal hela veckan och då är det inga lektioner efter 1, skönt! Men sen gick jag hem vid 2 för jag gjorde min kompis sällskap och sen har jag bara slappat, ätit glass! MUMS! Snart kommer Alex och då ska vi plugga lite tillsammans sen hitta på något kul, får se vad det blir. Jag har ju träning ikväll vid 7, skönt att träna tycker jag. Jag o Alex kommer nog blogga mer sen när hon kommer hem till mig. Nu i början då jag inte har bloggat på ett långt tag har jag lite svårt att komma ihåg men jag försöker och det kommer bli bättre snart.


Kramisar Emilie



 

Miss u <3


Av Ponni Muppar - 3 september 2013 07:59

Igår så färgade jag håret med Pau och jag blev super nöjd över det.

Men idag ska jag träffa Emilie och det ska bli som vanligt VÄLDIGT roligt. Jag ska träffa henne efter skolan. Men jag tror att vi skulle blogga tillsammans då! Så vi hörs senare idag. Annars bloggar jag mer när jag följer med henne på hennes träning! ;)

Så här ser jag ut nu! ;)

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards