ponimuppar

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Ponni Muppar - 16 september 2013 18:40

Har fullt upp nu, måste jobba ikapp eftersom jag inte hann plugga i helgen, har 1 prov, språk, labbrapport, SO som vi snart har prov på och har typ 40 sidor till som vi inte har gått igenom... + en jättestor inlämning i HKK som jag knappt har börjat med... Ibland orkar jag verkligen inte med skolan, vill bara rymma till stallet o mysa med min prins hela dagen eller bara kunna vara med kompisar en hel dag utan att få plugga hela natten. Som ni hör har jag fullt upp och uppdaterar mer när jag hinner. Vet inte när inläggen om helgen kommer upp men så fort jag hinner. Hörs, Emilie

 

Miss u <3

Av Ponni Muppar - 16 september 2013 11:45

Sitter nu i skolan och är jätte trött. Eftersom att man inte sov sådär jätte mycket när jag var på Karlshem. När jag gick och la mig igår så somande jag nästan direkt. Jag var så himla trött. 

Just nu sitter jag i skolan och har tråkigt. Nu börjar lektionen!


Nu sitter jag och väntar på att nästa lektion ska börja. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra om jag ska gå hem eller inte. För jag har jätte ont i huvudet men jag har bara tre lektioner kvar. Men jag ska gå på den här lektionen sen får jag se hur jag gör. För det är inte roligt att gå i skolan om man har jätte ont i huvudet. 


Idag ska jag väll inte göra nått, förutom att plugga. Vi har bara so läxa än så länge men jag får väll se hur det blir efter den här dagen. 


Men vi hörs senare. Kommer att blogga mer i kväll. Jag hoppas att jag kamn hålla ut hela dagen men jag vet inte. 


Kramisar Alex


P.S ska kankse åka till Grönan med Emilie. Eftersom att vi inte kunde åka innan skolan hade börjat. D.S

Av Ponni Muppar - 16 september 2013 11:40

T   änkte fråga er läsare vad ni vill att jag och Emilie ksa göra?! Så kommentera vad ni vill. 


Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards