ponimuppar

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Ponni Muppar - 10 september 2013 21:30

Träningen idag gick bra, vi körde på bra och det var inget flams. Bra övningar som ger mycket. Vi övade lite fastbreak i början, snabbt anfall. Sen körde vi också lite inside-övningar. Det är bra för mig eftersom jag är typ nästan kortast i laget och behöver bli starkare under korg. Jag är den som dribblar upp bollen, jag är ganska säker på det eftersom det är den enda position jag brukar spela på. Då är det bra att variera lite och att öva på att bli starkare under korg, annars flyger jag som en fjäder då de som normalt spelar uder korg är myyycket längre än mig.


Imorrn lovar jag bra uppdatering! Tagga hoppning, vet inte om jag vill ha Decibell eller inte. Det gick ju inte så bra sist och vet inte om jag klarar att hoppa henne. Men vi får se hur det går.


Godnatt o puss från Emilie


 

Snart <3

Av Ponni Muppar - 10 september 2013 15:27

Kom precis hem från skolan, seeg dag idag. Vi har bara lektioner som är över 1 timme. Sen på slöjden hade vi vikarie ochh vi jobbar med nåt projekt nu, jag skulle göra en presentation men den blev klar på typ 5 min o vi har 1 tim 30 min lektion. Så vi hade typ håltimme. Tråkigt! :(


Träning på schemat idag, som vanligt på tisdagar. Behöver inte plugga så mycket idag eftersom jag var så duktig igår. Längtar sjukt mycket till Karlshem, Kajsa står där nu för det var ingen som hyrde henne. Jag o Alex tänkte ju gå dressyrkursen först men hon kunde inte den helgen så det blev hoppkurs istället. Men igår fick vi reda på att det var dressyr ändå, yey! Ska fråga om jag kan få Kajsa för då skulle jag bli SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad! Hon var verkligen toppen o har saknat henne <3 Nu ska jag bara njuta av min läxfria dag! Ha det bäst, puss.


Emilie


   

Sitsen kanske man borde öva lite på haha

Av Ponni Muppar - 10 september 2013 08:44

Usch, idag e jag hemma och e sjuk. Usch det är så hemskt. Nu ska jag ju ändå till Karlshem på fredag! Jag hoppas att den går över idag. Fast jag har egentligen ingen förkylning utan bara ont i halsen och magen. Men jag e hemma idag så kanske det onda i halsen går över och jag inte behöver bli förkyld!
Mer inlägg kommer ikväll!
Kramisar Alex!

Haha! Våran bild!

Av Ponni Muppar - 10 september 2013 08:30

Dagens citat/ bild!









 

 



Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards