ponimuppar

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 23:09

Lagmyset idag var kul! Ville inte bada för det var kallt o jag tycker det är så mysigt att sitta inne o va varm när alla andra badar. Det såg så kallt ut o dom hade lite svårigheter att hoppa i för att det var kallt. Så jag o några andra satt inne istället. Det var myys! Sen käka vi kycklingtacos, jättegott. Haha jag åt typ 3 bröd :P


Imorrn är det stall på schemat. Ska vara där vid 12, sen är det dressyrlektion på eftermiddagen. Undrar vem jag får, skulle vara kul att rida Tolliver, eller Flash. Men får se. Imorrn blir det typ bara bloggning tsm, yey! <3 Har inte så mycket mer att säga än gonatt! Räkna med bra bloggning imorrn, live från globen haha. Ska sova snart, puss Emilie


   

Bilder från i våras.

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 22:58

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 21:54

Igår red jag bästa Brady! Det gick jätte bra. Han hoppade jätte fint. Han var väldigt pigg och ville inge riktigt stanna när man sa till honom! Hehe men man fick säga åt honom. Jag tycker att han är väldigt rolig att rida fast jag bara har ridit honom två gånger. Jag vill verkligen ha honom nästa vecka!

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 21:49

Det är väldigt tur att man har Emilie som kompis. Hon har bloggat väldigt bra idag. Hon påminner mig att det är is möte i helgen, hehe jag e lite glömsk!

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 21:46

Förlåt för dålig uppdatering idag. Jag har inte haft tiden. Men idag har jag haft läxförhör på franskan. Jag började på min lägenhet som alla sak göra. Jag tycker det är roligt. Efter det hade vi mentorstid. Vilket gick bra eftersom att man inte gör så mycket. Sen hade vi idrott och det var inte roligt. Vi hade bip test vilket jag är typ sämst på. Jag klarade inte så mycket men jag är ganska stolt eftersom att jag har varit sjuk i 2 veckor. Sen hade jag lunch och jag som trodde att det skulle bli lax med fetaost men istället fick vi panerad torsk vilket inte är jätte gott att få på en fredag! :'(
Sista lektionen var inställd vilket var väldigt skönt. Pappa slutade väldigt tidigt idag så han skjutsade mig till Izabel.

Idag hos Izabel
Det gick jätte bra. Hon var mycket duktig. Jag är jätte nöjd. Hon var lång och låg och jag kunde minska galoppen väldigt mycket, hon brukar tycka det är jätte svårt!

Kramisar Alex

Tjo

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 15:42

Verkligen seg idag. Har varit jättekallt hela dagen, en liten bit av utställningen var ute. Så jag har frusit. Vi ät lunch på donken o det var gott! Har precis tittat på film med min prinsessa. Hon är så gosig <3 Ikväll blir det lagmys. Vi skulle bada men jag har haft ont i halsen hela dagen igår och hade jätteont i morse så får se om jag står över badandet. Imorrn ska jag o Alex till stallet, det är möte 12.15 så ska väl dit då. Sen sköter vi som vanligt o rider dressyrlektion. Alex skulle ta med kameran så vi kan få massa fina bilder. (inte på ridningen eftersom det inte finns nån som kan fota). Tänkte lägga upp bilder på vad jag fick med mig hem:


 

  

En mysig, grå, låmg kofta som jag kommer använda mycket. Och en supermysig stickad tröja, älskar den färgen och materialet var jättemysigt. Nu ska jag plugga, hörs sen. Puss Emilie.


   



Av Ponni Muppar - 27 september 2013 08:11

Äter frukost nu, ska dra till skolan snart. Hörs senare idag. Puss Emilie

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards