ponimuppar

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Ponni Muppar - 6 september 2013 14:42

Sitter på Alex lektion i väntar på att hennes mattelektion ska sluta. Jag åker nog hem till henne en stund efter o sen har jag ju gokart :)
Kramisar från Emilie

Av Ponni Muppar - 6 september 2013 08:47

Nu sitter jag och väntar på att min buss ska komma! Idag har jag franska som första lektion och sen mentorstid och idrott. Efter lunchen kommer ju Emilie. Det ska bli jätte roligt. Men vi har redan börjat våran so lektion så jag måste gå ifrån den och hämta Emilie vid busstationen. Haha! Men sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska se om Emilie vill följa med mig hem och sen åker hon hem efter ett tag! Men det kanske inte blir så. Men på måndag ska jag till Izabel igen och på fredag. Åkte inte ut till henne den här veckan för att jag messade hon som äger henne i onsdags och då var jag ju redan på väg ut till hundklubben med mamma. Och jag behövde plugga på torsdagen och idag ska hon ha hoppträning så det blev inte förens på måndag. Men det gör inget!
Kram hörs senare!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards