ponimuppar

Alla inlägg under september 2013

Tjo

Av Ponni Muppar - 29 september 2013 10:22

Vi har precis vaknat, Alex pratar i telefon o jag bloggar. Nu ska vi titta klart på filmen vi såg igår. Har inget att säga förutom att alla får ha en bra söndag. Puss

Av Ponni Muppar - 28 september 2013 23:54

Idag var vi på Spanska ridksolan o det var superkul! Alex fick några fina bilder som kommer upp här så fort hon har laddat över dom till datorn. Det var fett coolt ju. Dem hoppade rätt upp i luften och typ sparkade bakut. Kommer upp bilder på när de gjorde det. Det var väldigt fint och se när de red kadriljen. Men allt var bara helt fantastiskt. Sen träffade vi oxå Linnea som vi gick på ridläger med i somras. Kul att träffa henne <3 Jag (Emilie) ska spela match mot hennes lag, haha vi får väl se hur det går!

När vi kom hem så badade vi bubbelpool, det var mysigt. Nu ska vi titta på film o sen sova. Puss på er. Alex o Emilie.

 

 

   

 

Bilder från google


Av Ponni Muppar - 28 september 2013 17:28

Ni ser själva vad hon önskarsig. Vem vill ge henne det??

Av Ponni Muppar - 28 september 2013 17:17

Nu e jag och Emilie hemma hos henne. Har cirka 40 minuter på mig att duscha, äta innan vi ska vidare till Spanska ridskolan. Det ska bli så roligt att åka dit. Jag har längtat väldigt mycket. Sen när vi kommer hem så ska jag ju sova över hos Emilie vilket ska bli jätteroligt. 


Idag på ridningen. 

Idg på ridningen hade jag ju Dion som jag hade sagt tidigare. Det gick super bra idag. Hon e sååååå himla rolig att rida. Har verkligen saknat att rida henne. Jag hade ju henne ganska mycket förut. Hon e verkligen en mysig häst. Men idag var hon ganska mjuk i sidorna och jag känner mig väldigt nöjd. 



Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 28 september 2013 13:45

Vi sitter i cafeterian Frida! Äter godis, jättegott. Jag ska ha Dion och Emilie ska ha Darco.
(Emilie skriver) På bilden föreställer jag en enhörning. Nu ska vi fota en lektion o sen ska jag mocka. Puss på er

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 23:09

Lagmyset idag var kul! Ville inte bada för det var kallt o jag tycker det är så mysigt att sitta inne o va varm när alla andra badar. Det såg så kallt ut o dom hade lite svårigheter att hoppa i för att det var kallt. Så jag o några andra satt inne istället. Det var myys! Sen käka vi kycklingtacos, jättegott. Haha jag åt typ 3 bröd :P


Imorrn är det stall på schemat. Ska vara där vid 12, sen är det dressyrlektion på eftermiddagen. Undrar vem jag får, skulle vara kul att rida Tolliver, eller Flash. Men får se. Imorrn blir det typ bara bloggning tsm, yey! <3 Har inte så mycket mer att säga än gonatt! Räkna med bra bloggning imorrn, live från globen haha. Ska sova snart, puss Emilie


   

Bilder från i våras.

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 22:58

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 21:54

Igår red jag bästa Brady! Det gick jätte bra. Han hoppade jätte fint. Han var väldigt pigg och ville inge riktigt stanna när man sa till honom! Hehe men man fick säga åt honom. Jag tycker att han är väldigt rolig att rida fast jag bara har ridit honom två gånger. Jag vill verkligen ha honom nästa vecka!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards