ponimuppar

Alla inlägg under september 2013

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 21:49

Det är väldigt tur att man har Emilie som kompis. Hon har bloggat väldigt bra idag. Hon påminner mig att det är is möte i helgen, hehe jag e lite glömsk!

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 21:46

Förlåt för dålig uppdatering idag. Jag har inte haft tiden. Men idag har jag haft läxförhör på franskan. Jag började på min lägenhet som alla sak göra. Jag tycker det är roligt. Efter det hade vi mentorstid. Vilket gick bra eftersom att man inte gör så mycket. Sen hade vi idrott och det var inte roligt. Vi hade bip test vilket jag är typ sämst på. Jag klarade inte så mycket men jag är ganska stolt eftersom att jag har varit sjuk i 2 veckor. Sen hade jag lunch och jag som trodde att det skulle bli lax med fetaost men istället fick vi panerad torsk vilket inte är jätte gott att få på en fredag! :'(
Sista lektionen var inställd vilket var väldigt skönt. Pappa slutade väldigt tidigt idag så han skjutsade mig till Izabel.

Idag hos Izabel
Det gick jätte bra. Hon var mycket duktig. Jag är jätte nöjd. Hon var lång och låg och jag kunde minska galoppen väldigt mycket, hon brukar tycka det är jätte svårt!

Kramisar Alex

Tjo

Av Ponni Muppar - 27 september 2013 15:42

Verkligen seg idag. Har varit jättekallt hela dagen, en liten bit av utställningen var ute. Så jag har frusit. Vi ät lunch på donken o det var gott! Har precis tittat på film med min prinsessa. Hon är så gosig <3 Ikväll blir det lagmys. Vi skulle bada men jag har haft ont i halsen hela dagen igår och hade jätteont i morse så får se om jag står över badandet. Imorrn ska jag o Alex till stallet, det är möte 12.15 så ska väl dit då. Sen sköter vi som vanligt o rider dressyrlektion. Alex skulle ta med kameran så vi kan få massa fina bilder. (inte på ridningen eftersom det inte finns nån som kan fota). Tänkte lägga upp bilder på vad jag fick med mig hem:


 

  

En mysig, grå, låmg kofta som jag kommer använda mycket. Och en supermysig stickad tröja, älskar den färgen och materialet var jättemysigt. Nu ska jag plugga, hörs sen. Puss Emilie.


   



Av Ponni Muppar - 27 september 2013 08:11

Äter frukost nu, ska dra till skolan snart. Hörs senare idag. Puss Emilie

Av Ponni Muppar - 26 september 2013 22:30

Har precis invigning våran nya bubbelpool!! Det var supermysigt o längtar redan tills i vinter då man kan sitta o bubbla i kylan. Var ju på centrum idag, verkligen kul! Jag o Ida hade kul som vi alltid har. Fick med mig två fina grejer hem. Bilder kommer imorrn. Nu ska jag hoppa i säng, är jättetrött. Puss Emilie

Av Ponni Muppar - 26 september 2013 15:37

Kom nyss hem från skolan. Vi hade språkdag idag så vi fick sovmorgon till 9, skönt. Vi gick runt till olika stationer o jobbade med språk i Europa. På en station fick vi skypa (vet inte hur man skriver det) med en klass från Spanien. Hela min grupp skulle först ställa ja o nej frågor så att vi sen kunde gissa i vilket land dom var i. Sen skulle dom göra tvärtom o gissa vilket land vi var i. Men vår tid var slut så nästa grupp fick svara på deras frågor. Det var kul men ingen hade förberett ja o nej frågor så det var lite svårt att komma på frågor helt imoproviserat.


Idag ska jag till sollentuna c, ska bli kul! Sen ska jag o min familj göra en superkul grej ikväll. Ni får veta sen, men det kommer bli jättekul. Imorrn ska jag till stan för att gå på forskarfredag. Vi kommer sluta typ senast 2. Ska äta lunch på donken oxå. Men skriver om det imorrn. Nu ska jag plugga :/ Puss Emilie


Lyssnar på I would - One direction just nu.

Av Ponni Muppar - 26 september 2013 14:50

Jag är bäst och bäst. //Tuukkanen

Av Ponni Muppar - 26 september 2013 14:41

Idag på sista lektionen åkte vi till BR. Haha men vi va där för att vi behöver en vulkan. Alltså ingen riktig vulkan utan en som bara ryker. Just nu sitter jag på lektion. Så jag borde forsätta. 


Men idag ska jag hoppa vilket ska bli jätte roligt. Jag bloggar mer ikväll om vem jag fick och hur det gick 


Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards