ponimuppar

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Sommarlovet...

Av Ponni Muppar - 21 juni 2014 20:27

... har äntligen börjat. Det var en helt sjukt bra början med en konsert som man längtat så mycket till. Helt galen konsert! Önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden.

Sen kom lördagen och det var sista ridpasset och hade bästa Decibel och vi hade hoppning och det var sjukt roligt. Älskar verkligen att hoppa henne!   Vi hade en omhoppningssväng och det gick sjukt bra. Jag tog en hyfsat snäv sväng jag vågade inte riktigt göra en jätte snäv sväng. Men sjut kul var det och hästarna blev så sjukt taggade. 

På kvällen var jag hos Emilie för att fira henne eftersom att hon hade fyllt år. En sjuk rolig kväll hade vi. Spelade bland annat "Med andra ord". Jag var med Emilie och vi försökte fuska genom att ta de plattor som det andra laget hade vunnit men dom såg oss flera gånger!   Hehe! 

Söndagen kom Ida till mig så skulle vi planera lite extra för när vi skulle kidnappa Emilie! Sen åkte vi och hämtade henne och hon fatta inget! Så sjukt kul att överraska henne! Hade en rolig kväll med pizza och kladdkaka. Vi spelade massor av Wii... Hehe vi brukar göra det!    Vi kollade hur mycket jag och Emilie spelade och då såg vi att det var typ 8 timmar på en helg (och då spelade vi inte på fredagen)   Det var då Emilie var hos mig en helg! Så sjukt kul man kan ha. 

Men sen gick jag och Ida upp kvart i nio för att göra våffel frukost till Emilie. När vi gick ut halv tio så var hon vaken och det första hon sa var: "Jag trodde att ni hade övergett mig" haha. Men sen gick vi in och åt. Så gott var det. Jag ocg Ida kan verkligen laga mat! Tack Ica för receptet och tillagningen!   Sen åkte vi in till stan. Inte för att gå och handla utan att gå på grönan. Vi hade en helt sjuk dag med mycket skratt och skrik! Va även där med bästa Stålis! Tack för att du följde med!       

Sen har jag bara sovit ut alla andra dagarna. Utom i torsdags då jag gick upp kvart i sju!   Så sjukt jobbigt men jag gjorde det för en rolig sak. Skulle nämligen upp för att släppa ut hästarna till sommarbetet! En årlig grej som jag försöker vara med på varje år! Fick släppa ut världens bästa Champion. Mys  


Och imorron ännu en konsert! Fast med Cody Simpson  

Mega kramar Alex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 18:00


Nu har ju äntligen höstlovet börjat. Sjutk härligt enligt mig. Men det är nog många som tycker det!  Men i alla fall de här veckan kommer bli grym! Det har jag redan bestämt. Eller det är nog bara för att jag ska vara med så många den här veckan!  ...

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 15:36


Nu har precis tåget mot Stockholm börjat rulla. Har tillbringat helgen i Göteborg. Så sjukt roligt helg med mycket shopping. Har varit inne i Nordstan varje dag   Så nu sitter jag på väg hem och det ska bli sjukt skönt att komma hem men jag har ju ...

Av Ponni Muppar - 24 oktober 2014 08:30

Igår red jag på Brady. Det var jätte roligt. Det gick sådär. Fick rida honom med graman för första gången. Är van att han har en inspänning som håller hans huvud nere så att jag bara kan jobba ner hans huvud. Men igår hade jag bara gramanen och då ka...

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2014 19:45


Nu e det snart hörstlov. Ska bli så sjukt skönt att få lov.  Under lovet ska jag försöka att rida så mycket som möjligt har 5 igen ridningar som jag måste ha gjort innan 1 november. Kommer nog bara kunna rida typ 3 gånger men hoppas på mer.  I ti...

Av Ponni Muppar - 15 oktober 2014 16:58


Vad länge sedan det var som jag bloggade. Skäms nästan   Men det har liksom varit mycket nu. Jag har i alla fall haft mycket i skolan det är därför. Men hoppas på en förbättring NU!  Jag och Emilie ska i ala fall försöka ta tag i bloggen lite mer! ...

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards