ponimuppar

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Ponni Muppar - 11 april 2014 15:00

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något. Men har behövt en liten paus. Men ska försöka att uppdatera mer nu. Kan ni tänka er vi har haft vår blogg i 1 år nu. Tiden har gått så fort. Nu känner jag mig gammal när jag sa så. Haha. Men den här veckan har jag inte ridit nått och kommer inte att göra det.    I trosdags var  jag i uppsala för att vara med i teknik åttan vilket inte var jätte roligt. Kom hem sent och åkte tidigt. 


Lördag: Ska på nån musikal. Ska bli roligt men tyvärr kan jag inte rida då. 

Sömdag: Städdag i stallet. Usch vill inte vara med på det. 


Planering inför lovet: 


Måndag: Kanske Izabel. 

Tisdag: Kanske Izabel. 

Onsdag: Över till Emilie. Ska ju bo där ett tag. Ska blir sååå roligt. Hobbe ska också med dit! Hoppas att allt går bra, men det tror jag. Deras katter och han har träffats och då gick allt super så hoppas att det kommer att göra det då också. Ska rida med Emilie. 

Torsdag: Ridaaaa! 

Fredag: Vet inte troligtvis vara med Emilie. Kanske inte så svårt att gissa sig till. Haha!

Lördag: Hehe inte planerat 

Söndag: Ska på kvällen åka hem för mamma och pappa kommer hem då. 


Så ja jag har fullt upp på lovet! 

Det e så skönt att det e lov nu. 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards