ponimuppar

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Ponni Muppar - 28 april 2014 15:45

Ungefär en månad kvar i skolan nu! Känns sjukt verkligen. Sen slutar jag grundskolan, kommer aldrig tillbaka dit. L*ngtar samtidigt som jag inte gör det. Så just nu är det otroligt mycket läxor, redovisningar, prov, inlämningar sista månaden. Ska verkligen satsa in i det sista för att sen bara kunna njuta av sommaren o veta att jag gjorde allt jag kunde. Så att jag kommer in på det gymnasiet i den linje jag vill också.


Men nog med det nu, ska försöka komma igång med bloggningen igen. Det tar ett tag efter man har tagit en paus att komma in i rutinen. Planerna för veckan tänkte jag dra nu. Har väldigt roliga saker planerade för veckan.


Måndag: Idag ska jag bara plugga, plugga, plugga. Ska försöka bli klar med så mycket som möjligt. Kör lite olika fys-övningar om jag hinner. Men PLUGG är största prioritet.


Tisdag: Träning, sista träningen innan vi åker iväg på cup med laget i helgen. Vi ska gå igenom lite grejer inför det.


Onsdag: Ingen ridning. Basketklubben har hand om majbrasan så jag ska vara där o hjälpa till. Skulle hinna vara med på ridlektionen men jag orkar inte stressa så Alex får rida istället för mig. Så majbrasa hela kvällen för mig.


Torsdag: LEDIG!! Så skönt. PLUGG PLUGG PLUGG där också. Packa inför cupen. Måste verkligen göra allt plugg innan jag åker så att jag inte behöver känna stress när jag är där för att jag inte kan plugga. Men om jag verkligen gör det jag ska så är det lugnt.


Fredag: Vi åker till Skövde på cup! Så jävla taggad är jag. Har längtat o längtat länge nu haha. Nä men det är så himla roligt att åka på cup. Min kompis fyller år då också så grattis till Ellen i förskott haha. 15 bast wihoo.


Lördag & Söndag: Cup hela helgen, riktigt roligt ska det bli och jag ska försöka att uppdatera live så mycket som möjligt.


Så en riktigt rolig vecka väntar! Plugget är mindre tråkigt men ska ta tag i det och göra klart så mycket som möjligt så att jag kan åka på cup utan att ha dåligt samvete. Uppdaterar mer under dan om jag hinner, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards