ponimuppar

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Ponni Muppar - 6 juli 2014 20:46

Nu är jag äntligen hemma från ett helt underbart ridläger! Så skönt att få sova i sin säng och kunna sova länge. Men det är så grymt tråkigt att inte få rida hela dagarna. 

Hade världens bästa Mary Poppins i år igen. Så grymt kul! Fick trilla av den här gången oxå! Hehe. Men jag skadade mig inte i alla fall. Har hoppat hopptävling, hoppat på terräng banan, ridit dressyr och massa mer. Så grymt roligt. 

Nyu längtar jag tills nästa år. Funderar på att önska Mary Poppins nästa år men det får vi se. Skulle va kul och få prova någon annan häst också! 

Men kände att jag hade utvecklats sen förra året eftersom att allt gick mycket bättre det här året. Det är kul när mna märker skillnad. 

Men jag saknar alla roliga minnen med all fina människor. Alla ledare och såklart ponny! Världens finaste  

Mega kramar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards