ponimuppar

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Ponni Muppar - 7 juli 2014 14:56

Lyssnar på End up here - 5 seconds of summer. Älskar låten, så grymt bra. Dom släppte ju deras första skiva i förra fredagen, alla låtar är verkligen grymma och älskar den. Tipsar om den, verkligen grymt bra.


I lördags var det sista dagen på karlshem. Lite sorgligt var det men rätt så skönt att komma hem o slippa sova i ett rum fullt med myggor haha. Tror jag har över 20 myggbett på ett lår hahaha herregud. Lägret var verkligen grymt, som vanligt. Bra ledare, ridpass, hästar, människor. Så många minnen. Hade Kajsa precis som förra året. Märks att jag har utvecklats i ridningen, kul! Både Alex o Linnea hade med sig kameror o vi knäppte nog över 1000 bilder på båda så räkna med massa bilder sen. Dom måste bara laddas över o sen skulle dom skicka bilderna.


Igår var jag på två konfirmationer o åkte sen direkt till Inka för att rida. Förra ägaren kom för att hjälpa mig lite o ge en lektion och rida lite själv också. Fick en massa bra tips på vad jag ska tänka mer på. Ska åka upp idag också.


Sov till ett idag haha. Man blir rätt trött av att vara på ridläger, det märks när man kommer hem ;) Men skönt att äntligen få sova ut, en av fördelarna med att ha sommarlov. Den här veckan ska jag bara vara hos Inka, fixa lite i mitt rum o slappa. Inget speciellt planerat. Vi åker till Kreta på söndag så ska packa inför det också, längtar så galet mycket. Det var planerna jag har den här veckan. Uppdaterar mer när jag kommer hem från stallet. Puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards