ponimuppar

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Ponni Muppar - 4 juni 2013 11:57

Idag ska jag hem till en kompis idag och bada i hennes pool. Ska bli jätte roligt. När jag kommer hem så är Milou hemma hos för att vi ska passa honom. Tack Alva för att jag får passa honom för jag längtar så mycket till att ha ett marsvin igen.

Av Ponni Muppar - 4 juni 2013 11:55

Idag ska jag hem till en kompis idag och bada i hennes pool. Ska bli jätte roligt. När jag kommer hem så är Milou hemma hos för att vi ska passa honom. Tack Alva för att jag får passa honom för jag längtar så mycket till att ha ett marsvin igen.

Av Ponni Muppar - 4 juni 2013 08:03

Här kommer bild 2

Av Ponni Muppar - 4 juni 2013 08:03

Här kommer bild 2

Av Ponni Muppar - 4 juni 2013 08:01

Igår gick jag i skolan och sen åkte jag hem. Fick sluta tidigare eftersom att vi hade inställd sista lektion. Så jag slutade 14.10 Men när klockan ā kvart över fyra så gick jag till tåget för att följa med mamma till hundklubben. När vi kom dit så gick vi en promenad och Dante fick gå lös men han bra sprang iväg. Han tittar inte bakåt för att han inte hör och då tror han att vi har försvunnit. Men när vi kom tillbaka gick jag ner till agillity banan och hoppade lite med honom! Han va super duktig. Hoppade som en fem och en halva. Men kortare då. Alltså att han hoppade landade tog ett galoppsprång hoppade landade tog ett galopp språng hoppade. Han va super duktig på det!
Här kommer lite bilder från går dagens träning!
Bild 1: Han hoppar jätte fint
Bild 2: Jag sa åt honom att stanna framför det första hindret men det sket han i och hoppade det men stannade framför det sista hindret. Och är jätte nöjd över det.
Bild 3: han hoppar

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards