ponimuppar

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Ponni Muppar - 9 juni 2013 20:11

Hejsan! Har varit en lång paus för min del, men kände att jag behövde det. Alltid extra mycket i skolan mot slutet av terminen och precis innan sommaren. Men nu slutar jag på torsdag, alltså inga läxor kvar. Denna vecka har jag bara elevens val på måndag o tisdag, städdag + 6:orna mot lärarnas fotbollsmatch på onsdag sen slutar vi på torsdag. Tyckte oxå att mina inlägg blev lite samma hela tiden. Skolan, läxor, träning el stallet. Iaf så har jag varit mycket i stallet, tränat basket, varit på grönan, ridit program, slappat, varit med kompisar. I fredags var jag på grönan med stallet och det var superkul, första gången i år. Åkte inte eclipse eftersom att det var typ 30 km kö, men vi åkte en massa annat skoj. Bland annat fritt fall som är en av mina favoriter :)


Igår red jag program, på Sandor. Brukar inte tycka om att rida honom men min ridlärare tycker att jag rider honom bra så därför tog jag honom. Nöjd är jag iaf, fick ganska bra poäng, mer än jag har fått tidigare tror jag. Men det var så himla varmt när vi red så han blev lite trött när det var vår tur o han kändes lite bättre på framridningen men jag är ändå nöjd. Jag tycket aldrig att det går bra när jag rider honom men igår gick det faktiskt bra och är nöjd även om jag inte fick superbra poäng.


Idag har det varit häst o ryttardag på mitt stall. Det är en dag då vi har massa uppvisningar, man kan komma o titta på vårt stall o våra hästar, typ som öppet hus med uppvisningar. Jag red Heavy på avdelningsridningen, kul! Nu ska jag hoppa studsmatta med Rasmus tror jag.

Lääääääängtar till torsdag då vi slutar o får sommarlov. Bara 4 dagar kvar drygt :)    Tänkte komma igång med bloggandet nu, men kan inte lova bra uppdatering varje dag eftersom att jag inte vill sitta framför datorn hela sommaren men det blir något iaf.


//Emilie

 

  

 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards