ponimuppar

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Ponni Muppar - 10 juni 2013 17:39

I lördags red jag ut på Zito. Va super mysigt. Det gick bra eftersom att jag inte ramlade av. Men jag har inte så mycket att skriva om i lördags.
Men i går så var jag i stallet. Var med på häst och ryttar dagen. Jag red på avdelningsridningen. Det va super roligt. Fick Doris. Jag va inte så glad i början men hag tycker att det gick bättre än för väntat.

Av Ponni Muppar - 10 juni 2013 16:38

Idag har jag ju haft elevens val. Jag var inne i stan o skulle göra olika uppdrag, det gick väldigt bra för mitt lag. Vi gjorde alla förutom ett, för vi visste inte den så vi skippade den. Men då fick vi en timme extra att slappa så vi gick in på gallerian o åt frozen yoghurt, supergott!! :) blev ingen sprigning idag som jag o Rasmus hade planerna. För jag har haft ont i benet/ muskeln hela helgen o har fortfarande lite ont. Dessutom har jag ju gått hela dagen så vi ska springa imorrn istället, det kommer nog vara bra i mitt ben då. Ikväll ska jag o mamma shoppa i stinsen, tänkte köpa skor att ha på skolavslutningen. Mer bloggning ikväll el imorrn
//Emilie

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards