ponimuppar

Alla inlägg under april 2014

Av Ponni Muppar - 22 april 2014 17:02

Just nu sitter jag och pluggar inför provet på torsdag. Men dagen har varot bra och den har varit varm och skön. 

Fick en planering av min lärare där det stod att vi typ hade hur många halvdagar och studiedag och ledigt och MASSA annat. Såååå sköönt! Har bara två riktiga torsdagar kvar. Men feett sknt ju! Typ bara 25 RIKTIGA skol dagar kvar. 

Ska bli så skönt att sluta. Det känns som att det kommer att bli en bra sommar i år. Bra läger och annat. Kommer typ ha fullt upp hela sommaren. Super skönt ändå så att man inte bar går omkring och har det tråkigt. 

Mega kramar Alex  

Av Ponni Muppar - 22 april 2014 17:01

Sitter och pluggar nu, ska snart göra mig i ordning för att ta bussen till träningen. Har inte bloggat på jag vet inte hur länge haha. Men har inte haft tid eller ork, inte haft nån motivation. Och jag skriver bara när jag tycker det är kul och känner att jag orkar så tog en liten paus. Men ska försöka komma tillbaka nu.


Har en massa roliga saker framöver. Bara nästa vecka är det cup i skövde. Har längtat såååhääääär mycket haha. Är sjukt taggad på att åka iväg o möta massa nya lag. Några veckor efter det är det göteborgscupen. Ska bli kul den med.


På lovet bodde Alex hos mig onsdag till söndag, var sjukt kul. Saknar henne redan. Men vi syns snart igen så det är bra. Har inte gjort så mycket mer på lovet, vi var på påsklunch med våra kusiner och min morfar på långfredagen. Kul att träffa dom som vanligt, maten var god också.


Längtar tills på fredag då det händer en speciell sak. Kommer berätta mer om det sen. Ska plugga vidare nu men vi hörs senare. Puss Emilie.


 

 

Puss på dig min prins :* <3


Av Ponni Muppar - 21 april 2014 18:31

Nu e jag hemma igen och det är hur skönt som helt. Men det är ju oxå väldigt tråkigt och åka från Emilie. Jag hade det så bra där så jag kommer sakna det. Men kommer ju att träffa henne mer och sova där så det e ju bra. 

Just nu sitter jag och pluggar lite inför engelska provet som e på torsdag. Men dagen har varit bra. Har vart med mamma på klubben och tränat med Hobbe, mys. På eftermiddagen kom Hanna och vi hade det jätte roligt. Vi fotade varandra och det var super roligt. Vissa bilder blev jätte bra och vissa blev lite sämre. Men dom jag tycker om kommer komma upp på bloggen så snart som jag har laddat över dom. 

Mega kramar Alex  

Av Ponni Muppar - 19 april 2014 20:53

Idag var det en riktigt mysig dag där vi åkte till en häst och Emilie prov red. Hon såg heöt fantastisk ut. Hon gjorde galopp ombyten i serie och fick en jätte fin trav med mycket svung. 

Men när vi kom hem så åt vi lunch och sen gick jag, Emilie och Rasmus till en skola. Jag könde mig nästan som ett barn igen. Vi gungade på en kinagunga och det var hur roligt som helst. Mys mys. 

Nu ska vi titta på Frozen. Har aldrig sett den så Emilie tycker att det är dax att jag ska se den! Okej det tycker jag med. Hoppas att den e bra, alla säger ju det så varför inte?! 

Men massa mega kramar Alex 


 

Av Ponni Muppar - 19 april 2014 18:19

[Bild]

Av Ponni Muppar - 18 april 2014 17:27

Av Ponni Muppar - 18 april 2014 17:11

Ligger i sängen och har tittat på klipp från youtube med Hobbe vid fötterna. Mysig mysigt!     

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards