ponimuppar

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Sommaren

Av Ponni Muppar - 25 juli 2014 15:27

Nu över sommarlovet hade jag tänkt blogga mycket eftersom att det brukar hända mycket under lovet. Men tyvärr har jag både glömt (kan jag till coh med erkänna) och att jag inte haft så mycket tid. Jag var ju hemma två veckor innan jag åkte på ridläger och då gjorde jag inte så jätte mycket. Åkte till Izabel. Eller jo jag började ju lovet super bra. Och det var ju genom att åka på konsert dagen efter sklavslutningen! 


Första måndagen får vi ju inte glömma. Åkte till grönan med Emilie, Ida och Ellen. Hur mysigt är inte det?! Sjukt mysigt. 

 

Sen åkte vi (jag, Emilie, Lenny och Linnea) på ridläger och träffade massor av härliga personer! 

Ni som läser bloggen här eller bara är inne nu! Saknar er så sjukt mycket!

Det var den bästa veckan på länge.

         

Sen kommer man hem och åker bort två veckor till Rhodos och har det sjukt kul med Pau och Tobbe. Bästa veckorna än så länge (ridlägret och Rhodos). Vi hyrde bil tre dagar. 

Första dagen vi hyrde bil så var vi vid den sydligaste spetsen och badade där. Sjukt fin strand. 

Andra dagen åkte vi till vatten land och hade en hel dag där. Man kan säga att alla var väldigt trötta efter den dagen där med massor av fart fyllda vatten rutchkanor! 

Tredje dagen åkte vi till Lindos och bara hade en mysig dag. Jag köpte ett par solglasögon där. Jag tycker att dom är rätt så coola! hahah.


Onsdagens morgon åkte vi till en strand för att få rida på stranden. Sjukt härliga hästar och mysogt som bara den! Jag fick inte så mycket galopp på vägen från bussen spm hästarna kom i men på vägen tillbaka så fick jag sprutt på den. När vi kom tillbaka så fick jag reda på varför den hästen inte riktigt ville galoppera. Det var för att den var rikigt ung bara 4,5 år. Hemma har inte hästarna rikigt blivit inridna då. Så sjukt duktig häst. Och mysi för den delen. 


Kommer mer om vad jag sa göra resten av sommaren! 

Mega kramar Alex  

(Lånar Emilies bild)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 18:00


Nu har ju äntligen höstlovet börjat. Sjutk härligt enligt mig. Men det är nog många som tycker det!  Men i alla fall de här veckan kommer bli grym! Det har jag redan bestämt. Eller det är nog bara för att jag ska vara med så många den här veckan!  ...

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 15:36


Nu har precis tåget mot Stockholm börjat rulla. Har tillbringat helgen i Göteborg. Så sjukt roligt helg med mycket shopping. Har varit inne i Nordstan varje dag   Så nu sitter jag på väg hem och det ska bli sjukt skönt att komma hem men jag har ju ...

Av Ponni Muppar - 24 oktober 2014 08:30

Igår red jag på Brady. Det var jätte roligt. Det gick sådär. Fick rida honom med graman för första gången. Är van att han har en inspänning som håller hans huvud nere så att jag bara kan jobba ner hans huvud. Men igår hade jag bara gramanen och då ka...

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2014 19:45


Nu e det snart hörstlov. Ska bli så sjukt skönt att få lov.  Under lovet ska jag försöka att rida så mycket som möjligt har 5 igen ridningar som jag måste ha gjort innan 1 november. Kommer nog bara kunna rida typ 3 gånger men hoppas på mer.  I ti...

Av Ponni Muppar - 15 oktober 2014 16:58


Vad länge sedan det var som jag bloggade. Skäms nästan   Men det har liksom varit mycket nu. Jag har i alla fall haft mycket i skolan det är därför. Men hoppas på en förbättring NU!  Jag och Emilie ska i ala fall försöka ta tag i bloggen lite mer! ...

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards