ponimuppar

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Ponni Muppar - 15 oktober 2014 16:58

Vad länge sedan det var som jag bloggade. Skäms nästan   Men det har liksom varit mycket nu. Jag har i alla fall haft mycket i skolan det är därför. Men hoppas på en förbättring NU! 

Jag och Emilie ska i ala fall försöka ta tag i bloggen lite mer! 

Men nu vidare till vad som kommer att hända fram över.

Höstlov om 1,5 vecka. Fett skönt ska det bli att få kunna sova ut. På höstlovet ska jag till Göteborg. Igen... Men nu är det för att jag ska hälsa på några kompisar. Är så grymt taggad! Ska shoppa så grymt mycket har jag bestämt mig för. För jag tycker att det är mycket roligare att shoppa någon annan stans än i Stockholm! 

Men hittade fett mycket där förra gången jag och Emma shoppade där! Asså det va på klassresan  


Men nu ska jag faktiskt plugga! 

Skriver mer ikväll! Ska nog skriva om hur det gick på ridningen igår! 

Kramar Alex  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards