ponimuppar

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 18:00

Nu har ju äntligen höstlovet börjat. Sjutk härligt enligt mig. Men det är nog många som tycker det! 

Men i alla fall de här veckan kommer bli grym! Det har jag redan bestämt. Eller det är nog bara för att jag ska vara med så många den här veckan! 

Tisdag

Ska ju som jag sa innan vara med Emma och ta höstbilder. Båda tillsammans och var för sig! Ska bli fett roligt. 

Sen ska jag rida två pass. Hoppas på Brady på båda! 

Sen ska jag hem till Emilie för att sova över med henne och tre till! Fett taggad till det också.

Onsdag 

Är väll med Emilie och de andra ett tag sen åker kanske jag och Emilie till stallet. Hon ska ju rida där!

Torsdag

Kanske kommer träffa Emilie på dagen för att baka massor. Sen ska jag till Överby för att rida. Sen kommer Emilie för att sova över. Fett kul! 

Fredag 

Lite senare på kvällen ska jag med halva min klass på bio tillsammans ska se på Annabelle. E fett taggad. Men kommer säkert bli skit rädd. Haha jag e fett feg egentligen. Skrek en gång till en där jag redan hade sett den  

Sen helgen har jag typ inget! 

 

Mega kramar Alex

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 15:36

Nu har precis tåget mot Stockholm börjat rulla. Har tillbringat helgen i Göteborg. Så sjukt roligt helg med mycket shopping. Har varit inne i Nordstan varje dag  

Så nu sitter jag på väg hem och det ska bli sjukt skönt att komma hem men jag har ju som sagt haft en jätte bra helg. Men som man säger borta bra hem hemma bäst. Har planer för alla dagar. Det är faktiskt väldigt skönt att ha något att göra alla dagar. 

Men imorgon da. Då ska jag vara med Emma och ta höstbilder tillsammans. Ska bli fett roligt. Hoppa verkligen på att det blir bra väder så att det blir fina bilder. Men som jag lärt mig så ska det inte vara strålande sol för då blir det inte så bra bilder på människor. 

Men aa skirver nog mer om vad jag ska göra sen! Nu ska jag titta på nån film eller nått sånt. 

 

Mega kramar Alex

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards