ponimuppar

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2014 19:45

Nu e det snart hörstlov. Ska bli så sjukt skönt att få lov. 

Under lovet ska jag försöka att rida så mycket som möjligt har 5 igen ridningar som jag måste ha gjort innan 1 november. Kommer nog bara kunna rida typ 3 gånger men hoppas på mer. 

I tisdags red jag Viola för andra gången! Gick skit så att säga  

Men hon gick fram som hon inte brukar göra med så jätte många som jag har förstårr av Lisa (vår ridlärare) så det gick väll bra men sen kom galoppen och det blev katastrof. 

Hon sparkade bakut rakt in i väggen och aa det blev inte som jag tänkt mig och höll även på att trilla av och allt på en gång. Och Frida som jag är med i stallet kollade och hon bara satt och asgarvade åt mig! Haha jag kan tänka mig att det såg roligt ut. Även Lisa skrattade lite   

Men vänster galoppen gick så mycket bättre! 

Men skriver mer om vem jag red igår i nästa inlägg 


På höstlovet ska jag till Göteborg och e fett taggad! 

Men skrever mer sen

Mega kramar Alex  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards