ponimuppar

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Ponni Muppar - 9 augusti 2013 10:25

Måndag:
I måndags var jag hos Izabel. Det gick jätte bra. Min första häst som jag gjorde galoppmobyten på. Hon va fantastiskt duktig.

Tisdag:
I tisdags så va jag och pappa i kista för att göra ett bankkort. Vi åt på donken. Vi åkte till Edbacka Wärdshus att boka ett bord eftersom att mamma fyllde år. När mamma kom hem så fikade vi.

På kvällen gick då till Edsbacka Wärdshus och åt. Det va super gott.
Här är en bild på efterrätten!

Onsdag:
I onsdags va jag hos Izabel igen. Det gick bra att rida jag red barbacka! Det va super mysigt! När jag var klar med ridningen så hjälpte jag till i stallet. Jag tog ut Haides hästar. Fick ta ut Clionton. Om ni inte vet vem det är så har han varit med i Stockholm Horseshow.

Torsdag:
Igår var jag på Skansen med pappa, Kalle, Pelle och Linda. Det va super roligt och mysigt. Vi åkte in vid halv elva och åkte hem vid fem. Vi såg jätte söta lemurer och sälar. Och massor av andra söööööta djur.

Idag:
Idag ska jag åka till Izabel!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards