ponimuppar

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Ponni Muppar - 15 augusti 2013 12:07

Idag är det första ridningen för den här terminen. Det ska bli så himla roligt att rida igen. (Fast jag har ju ridit väldigt mycket under sommarlovet. Men inte för någon ridlärare. Jag hoppas att jag får en roligt häst och att vi inte är så många på ridningen. Jag tror inte att det kommer att vara jätte många eftersom att det fortfarande är lov för vissa. Vi kommer natingen att rida ut eller rida dressyr. Jag tycker att det är mysigt med både ute ritt och dressyr.


Men på lördag kommer jag inte att rida eftresom att jag är hos farmor och farfar. Kommer åka till farmor och farfar på fredag eftermiddag till söndag mitt på dagen. Kommer åka till grönan med Emilie om hon känner sig frisk. (Får hoppas på att hon känner sig frisk)


Men nu ska jag packa ihop vad jag behöver ha med till stallet. Jag vet inte hur länge jag stannar men tror att det blir nån stans sju. Eftersom att jag måste hinna att sköta Evita  

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards