ponimuppar

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Ponni Muppar - 29 augusti 2013 09:46

Nu sitter jag i skolan och har as tråkigt.
Va i stallet igår och tittade på när Emilie red på Decibell. Det såg faktiskt riktigt bra ut för att vara första gången på ett år eller nått sånt.
Efter skolan ska jag till stallet. Hoppas på att få Champion eller Dion. Imorron ska jag till Överby för att gå på skötarmöte. Sen ska jag vidare till Izabel. Ska bli så roligt. Sara ska sova över sen följer hon me till Izabel på lördag morgon. På eftermiddagen ska jag till Överby. Och på söndagen så ska jag till Izabel igen. Ska "passa" henne. Eller jag vet inte vad man kallar det men ändå. Så det blir väldigt mycket tidning nu i helgen. Längtar så mycket.

Sist jag var hon Izabel så red jag i ridhuset, hon blev jätte sur på mig för att jag jobbade henne som hon inte tyckte själv. Så hon sparka bakut haha. Men kunde inte rida ute för där var det träning för en Grand prix tränare som hade träning för dem som rider grans prix (så det va ganska coolt).

Men skriver mer ikväll om hur ridningen gick och sånt.
Har varit väldigt dålig på att uppdatera men ska försöka att hinna med det.

Kram Alexandra

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards