ponimuppar

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Ponni Muppar - 31 augusti 2013 18:52

Idag var jag och Sara hos både på Fornboda och Överby.

På Fornboda red jag såklart Izabel (vem annars skulle jag rida på där?). Men det gick bra och hon var duktig. Det känns som att det börjar släppa lite i henne när jag rider. Hon börjar successivt att släppa ner huvudet (jag lirkar ju i fingrarna men det har inte gått så bra, men nu släpper det  ). Så jag är väldigt nöjd över ridningen. Jag red i ridhuset eftersom att det spöregnade (tråkigt tycker jag eftersom att jag gillar att rida ute). Efter ridningen så duschade vi henne, med tvål alltså. Hon blev väldigt ren efter det. Släppte ut henne i hagen efter ett tag när hon hade torkat lite, men satte på henne ute täcke eftersom att det regnade så mycket.


På Överby red jag Sandor och det va super roligt. Vi hade inte Lisa utan Karin. Men jag tycker att Karin är väldigt bra. Vi övade på volter och skänkelvikningar. Jag tycker om att rida Sandor för att han har så himla mjuk trav och galopp. Det känns nästan som att sitta i en soffa när man galopperar.   


Karm hoppas ni har haft det bra


 Sandor

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards