ponimuppar

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Ponni Muppar - 8 februari 2014 14:15

Den här helgen har det hänt/kommer att hända mycket. 

Igår blev jag överraskad av Emilie och Ida. När jag kom så hade jag tagit av mig mina skor och jacka och helt plötsligt kommer Ida fram som gubben i lådan, då säger Emilie att jag ska ta på mig mina skor och min jacka igen. Och jag ba: Va?!?!?!?!?!?!?! Jag fatta inget. Haha så seg som jag e. Men vi gick i alla fall till Vapiano och hade super mysig stund och pratade massor. När vi kom hem åkte vi till Ida för att hämta badkläder. Sen badade vi i Emilies bubbelpool. Super mysigt och som ett bra avslut så fick jag typ världens finaste och godaste tårta. Sen spelade vi Med andra ord typ i evigheter. Först bara vi tre sen så spelade vi med Rasmus oxå. Jag va med Emilie och vi *host* fuskade *host* ganska mycket. Hehe typiskt oss. Men vi gav i alla fall tillbaka dom. 


Idag ska jag rida och såklart Emilie oxå. Hoppas på Dion. Har haft Decibell nu två gånger så kommer någ att få byta häst. Men ikväll ska vi till några kompisar och det ska bli kul, men jag har inte träffat dom på typ hundra år. Ne men det va typ 2 år sen. Men det ska bli roligt. 


På söndag ska vi först fira min kusin som fyller fjortizzz. Haha nu ska jag kalla henne det i evigheter. Ne men det ska bli kul och sen på kvällen ska jag till bästa Jossan för att fira henne som fyller 15. Mycket party den dagen. Men ska bli super att få träffa både Jossan, Ida, Ellen, Ellen och Emilie igen (det e inte så att jag träffar henne varje vecka men det e sååå himla roligt att träffa henne). 


Måndag studiedag, så ska till Izabel och bara chilla. Ska bli fotad oxå. Asså inte med häst utan bara mig. Ska bli kul. Hoppas på en fantastisk dag med Izabel. Ska se om det går att tömköra nu. Det va så länge sen sist. 


Men allt kommer upp på bloggen senare. 

Massa mega kramar Alex

Av Ponni Muppar - 8 februari 2014 11:58

Fick tårta av bästa tjejerna igår. Först Vapiano och sen fick man tårta efter. Hur mysigt e inte det?!
Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards