ponimuppar

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Ponni Muppar - 14 februari 2014 17:02

Idag är det fredag o alla hjärtans dag. Bara en vecka kvar tills sportlov. Hoppas alla har och får en bra dag.


Hade muntigt nationellt prov idag på svenskan, gick bra tror jag. Blev jättenervös innan för jag vet att på dom andra proven kan man få extra-uppgifter om man inte blev nöjd men det kan man inte göra med dom här. Men jag var i en bra grupp så det gick bra. Inte lika hemskt som jag trodde haha, föreställer mig typ det värsta. Skönt att ha det gjort innan lovet.


Idag ska jag, min familj gå på restaurang med Alex o hennes familj. Ett bra sätt att spendera alla hjärtans dag tycker jag.


Har en massa tankar som snurrar i mitt huvud om gymnasium. Pratade igår med SYV om gymnasium, känns som att jag har lite bättre koll men känner mig fortfarande väldigt osäker. Vet inte riktigt vilken skola jag vill gå på. En skola jag verkligen tyckte om men kan inte gå på den för de har inte kinesiska och jag vill inte byta språk, så där rök den skolan. Sista dagen för ansökan är på måndag. Kollar runt lite på olika skolor för att se vad som passar mig bäst.


Annars är allt bra med mig, hade en jätterolig ridlektion på Evita i onsdags. Gick jättebra, släppte verkligen i vänster varv. Vi hade samma övning som i lördags, gick mycket bättre med Evita än med Sandor haha. Ibland är det skönt att ha samma övning med två olika hästar för då kan man öva på det som gick dåligt första gången.


Det var lite blandade tankar från mig såhär en fredag, sorry att jag inte har uppdaterat så bra under veckan men har inte haft tid eller ork. Puss på er, ha en bra dag för det förtjänar nu. //Emilie


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards