ponimuppar

Alla inlägg den 16 februari 2014

Tjo

Av Ponni Muppar - 16 februari 2014 17:10

Igår på lektionen hade jag Sandor, vi hade cavaletti. Det gick bra faktiskt, tycker om den övningen vi hade. Synd att jag missar hoppningen. Iaf så är Sandor lite spänd och rädd för läktaren. Han stack några gånger när jag red förbi ena hörnet vid läktaren, så töntig är han. För efter ett tag slutar han och går förbi som att det inte är något. Tydligen hade han kastat av två ungar i torsdags för att han hade stuckit vid läktaren. Haha, men han lugnade sig efter att ha försökt sticka ganska många gånger. Nöjd med passet ändå för allt annat gick ganska bra.


Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade och gjorde frukost med Rasmus. Sen åkte jag, Rasmus o pappa för jag behövde lite grejer innan vi åker på fredag. Hittade tyvärr inget så får klara mig ändå. Såå taggad, kommer bli sjukt kul att komma iväg till lite värme. Åhh längtar så.


Veckan som kommer blir ganska lugn.


(Söndag: Plugga, plugga, plugga resten av kvällen)

Måndag: Skola, plugga massa till prov.


Tisdag: Prov, träning på kvällen.


Onsdag: Idrottsdag i skolan så inga vanliga lektioner. Ridning, stallet. Tror Alex skulle komma o det blir kul. Om inte hon ska rida kanske hon kan fota så kommer det upp nya bilder. Men vet inte hur det blir.


Torsdag: Packa. Får se om jag hinner träna. Hoppas det men jag är inte världens snabbaste på att packa haha. Plugga oxå :(


Fredag: Upp tidigt för att åka till USA. Längtar såå. Kommer bli en grym vecka, alltid skönt med lov.


Ser fram emot veckan, längtaaar till fredag. Hörs mer imorrn, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards