ponimuppar

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Ponni Muppar - 22 april 2013 22:37

Ska sova nu, men tänkte blogga lite först med bästaste katten i knät <3 Ida kom vid typ 17.30 och då bakade vi chokladmuffins, skulle varit med fyllning i men vi orkade inte riktigt. Vi åt iaf väldigt mycket smet, skulle blivit 14 muffins men blev bara 10... hahaha. Vi spela lite wii och hon gick hem vid typ 21.30


Ska försöka blogga mycket imorrn och det kanske kommer upp lite bilder från eskilstuna eller andra bilder, inte bara tråkiga inlägg med text.

Godnatt o sov sött

//Emilie

Av Ponni Muppar - 22 april 2013 16:58

Förlåt att jag inte har hunnit blogga men igår så åkte vi ut i semifinal B-slutspel mot Eskilstuna med 21 - 29, det var synd. Tycker inte om eskilstuna för dom foulas så mycket och jag blir så himla irriterad på en viss person i det laget. Satte några straffkast iaf :)


Kommit hem från skolan, hade SO-redovisning och skrev matteprov del 2 eftersom jag missade det i fredags. Matteprovet gick bra tror jag, lite oräker på en uppgift bara. Redovisningen gick bra förutom att min lärare tyckte att jag o min kompis skulle ha gjort nåt kreativt, vad nu det är.


Ringde Ida på vägen hem och hon skulle komma över när hon hade gjort sina läxor. Vet inte vad vi ska göra men uppdaterar mer ikväll eller med några bilder om min mobil vill sammarbeta.

Ha det bra så länge :)

//Emilie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards