ponimuppar

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Ponni Muppar - 25 april 2013 20:26

Nyss kommit hem från stallet, som ni ser i tidigare inlägg red jag istället för min brorsa. Det var kul men gruppen är mycket sämre än dom jag rider i i vanliga fall. Det är iaf kul att rida lite extra ibland. Jag o Alex hade jättekul innan ridningen. Träffade Amanda i stallet o vi prata lite.

Imorrn blir det vanlig bloggning, sen på lördag ska vi blogga lite mer tsm och på söndag. Säsongens sista match är på söndag och vi spelar mot Huddinge, ska bli kul!
Bloggar mer imorrn efter skolan och planerna för imorrn. Slutar 14:10 :D
//Emilie

Puss puss från min prins

Av Ponni Muppar - 25 april 2013 20:26

Nyss kommit hem från stallet, som ni ser i tidigare inlägg red jag istället för min brorsa. Det var kul men gruppen är mycket sämre än dom jag rider i i vanliga fall. Det är iaf kul att rida lite extra ibland. Jag o Alex hade jättekul innan ridningen. Träffade Amanda i stallet o vi prata lite.

Imorrn blir det vanlig bloggning, sen på lördag ska vi blogga lite mer tsm och på söndag. Säsongens sista match är på söndag och vi spelar mot Huddinge, ska bli kul!
Bloggar mer imorrn efter skolan och planerna för imorrn. Slutar 14:10 :D
//Emilie

Puss puss från min prins

Av Ponni Muppar - 25 april 2013 18:16

Nu står Emilie och borstar på Tolliver. Och jag står och tittar på och bloggar! Emilie ska rida istället för sin brorsa. Hon ska rida på min lilla prinsessa och hon ska rida ut. Jag red Pamina och vi red också ut. Det gick bra hon var väldigt pigg och ville galoppera när vi skulle trav!
Imorron är det skötarmöte men Emilie kan inte gå för att hon ska spela basket! Men jag ska gå. Sen på lördag är det ridning.
På söndag är det städdag både jag och Emilie ska gå. Efter städdagen så ska jag leda på knatten!
// Emilie och Alexandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards