ponimuppar

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Ponni Muppar - 24 april 2013 21:40

Här kommer lite bilder på när Emilie red Saturnus idag. Från mitt håll såg det bra ut så jag tycker att Emilie borde vara nöjd över ridningen. Jag kom till stället och åt mellis för jag var jätte hungrig för hade inte ätit nått på hela dagen förutom frukost! Sen hjälpte jag Emilie att göra oordning fast jag gjorde iordning Decibell för Amanda hjälpte Emilie. Sen sköte jag lite sen gick jag på US möte sen åkte jag hem och åt middag. När min mamma kom hem så pratade vi om jag skulle få bli medryttare på en häst i akalla och då fick jag det så jag är överlycklig nu! Men har inte fått svar från ägaren! Men hoppas på det bästa.
Men ses senare
// Alexandra

Av Ponni Muppar - 24 april 2013 21:18

Det blev ingen bloggning tillsammans idag :( för jag red ju när jag kom dit och vi hann inte blogga innan. Sen var det US-möte 17.30 och min lektion slutade 17.40 så jag var redan sen dit. Jag, Alex o Amanda gick på US-mötet och sen skulle Alex hem vid halv 7 så vi hann inte. Men imorrn tror jag att vi hinner. Jag tänkte åka till stallet vid 5 ocg titta på Alex när hon rider och sen sköta Tolliver.


Ridningen idag gick helt ok, hade Saturnus. Han är väldigt sur i boxen och nästan alla i stallet är rädda för honom haha. Men bästaste Amanda hjälpte mig att göra iordning honom så det gick bra, han är egentligen supersnäll. Bara man lär sig att säga till honom så går det bra. Han är jätterolig att rida, vi hade cavaletti (bommar). Han var ganska lång och ville inte korta halsen så jag blev rak o stel i armarna vilket bara gör allt värre. Men bommarna gick bra, vi övade på att avståndsbedömma o det gick bra. Han var supertaggad o jag hoppas att jag får honom när vi har hoppning för han är jätterolig att hoppa.


Imorrn blir det mer bloggning direkt från stallet tillsammans med Alex, kanske lite bilder från hennes lektion hihi.

//Emilie

Av Ponni Muppar - 24 april 2013 19:14

Av Ponni Muppar - 24 april 2013 15:29

Ska snart få skjuts till stallet av mamma, har lektion. Bloggar ikväll om hur det gick och vem jag hade. Jag o Alex ska blogga mycket tillsammans idag för det blir mycket roligare. Blir inget intressant inlägg men här får ni två bilder så länge.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards