ponimuppar

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Ponni Muppar - 23 april 2013 21:24

 

 

 

Grönan med stallet.




   

Från i somras



   

Cotton min älskade <3







Alex o Darco



 

Jag o min familjs foderhäst




 

 

   

Hahahaha :P tycker den är rätt charmig



 

Jag, Alex o Amanda var med i tårttävling på stallet, vi kom 2:a!! Wihuuu (den var supergod)



 

Alla hjärtans dag på min skola, satt ett hjärta på varje skåp <3


Hoppas ni tyckte om bilderna, lite variation från tråkiga inlägg med dagens planer o bara text tycker jag.


//Emilie


Av Ponni Muppar - 23 april 2013 17:27

Ska snart stänga av datorn och åka till träningen. Städa mitt rum när jag kom hem, inte så roligt inlägg men tänkte göra nåt lite roligare ikväll. Imorrn lovar jag att jag o Alex ska blogga tillsammans och det kanske kommer upp en film på när jag rider om Alex är gullig o filmar. Annars kanske det kommer bilder. Tänkte köra en liten bildbomb ikväll med lite blandade bilder.

//Emilie

 

Prinsen <3


Av Ponni Muppar - 23 april 2013 14:12

Vi måste börja blogga tillsammans när vi är i stallet och när vi är med varann! Det blir liksom lite roligare då! ??

Av Ponni Muppar - 23 april 2013 14:11

Ska försöka att lägga upp lite bilder nu för det är inte så många bilder på bloggen!!
Bild 1: Hobbe när han busar
Bild 2: Dante i vårvärmen i söndags
Bild 3: Evita från i lördags innan jag red henne

Av Ponni Muppar - 23 april 2013 11:13

Idag började jag med engelska klockan 08:20 och då pluggade vi till engelska provet som vi ska ha på torsdag. Efter det hade vi matte och då räknade vi på som vanligt! När den lektionen var slut så gick jag till skolsyster för jag har ont i ett knä som jag aldrig har haft förut. Sen hade vi teknik och då fortsatte vi på våran bil!

Av Ponni Muppar - 23 april 2013 08:00

Börjar med slöjd nu, slutar vid 15.40 :( lång dag. Dagens planer är iaf att gå hem efter skolan, läsa lite kanske, städa mitt rum. Har träning vid 18.00 så tar bussen 17.40 Inget mer speciellt planerat. Skön dag, inte så mycket läxor i skolan nu.


Längtar till ridningen på onsdag, var en vecka sen jag träffa prinsen o hoppas på att Viola går. Ha det så bra, bloggar mer senare idag när jag kommer hem.

//Emilie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards