ponimuppar

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Ponni Muppar - 9 maj 2014 15:30

Nu är jag äntligen hemma efter en dag i skolan. Har satt mig ner i soffan med en kopp te i handen. 

Ibland är det bara skönt att sätta sig ner och ta det lungt och dricka något varmt. Nu lär jag så där gammal men det är ju i alla fall mysigt. 

Men den här helgen kommer gå åt till att plugga till so provet och sen rida. 

Ikväll ska jag nog till Let's Dance lokalen men inte vara där inne men stå utanför. Eftersom att The Fooo ska vara med där så ska dom ha en suprise utanför lokalen nån gång under kvällen. Ska bli så kul! Hoppas bara att man helst får träffa dom men det skulle ju inte skada att bara få se dom! Haha men återkommer om hur det gick och vad vi gjorde. 

Sen fyller ju Emilie 15 idag. Så grattis på dig min finaste och bästaste kompis! 


Mega kramar Alex   

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards