ponimuppar

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Ponni Muppar - 22 maj 2014 21:24

Idag fick jag min lilla bästa ponny. Han var super seg idag och han tog inte min skänkel. Jag fick inte fram honom ordentligt. Han var duktig. Men jag var nog också lite lat. 

Men det var varmt så den kan ha varit det. Men papap kom och fotade så det blev några bra bilder. Han är verkligen en av mina favorit hästar. 


         

Mega kramar Alex

Av Ponni Muppar - 22 maj 2014 18:15

Gud vad varmt det har varit dom senaste dagarna, Sveriges väder levererar äntligen haha. Fast i måndags spöregnade det o det var ju mindre kul. Men tycker inte att man ska va sur över det när alla andra dagar har varit så himla fina.


Igår när jag kom hem från skolan tog jag tillfället i akt o solade lite. Tänkte plugga samtidigt men det gick knappt att se något på datorn i solljuset så gjorde det sen när jag gick in. Riktigt skönt var det. Ska försöka få lite färg på benen innan skolavslutningen, så att man inte ser ut som en vit sandstrand haha. Men jag har riktigt svårt att bli brun så vi får se hur det går med det ;)


Idag ska jag bara plugga, plugga, plugga. En inlämning till imorrn, två till nästa vecka. Efter det är allt nästan klart, då har vi bara en debatt kvar. Sen är det SOMMARLOOV!! Yeeees


Red Champion igår på lektionen, gick faktiskt bra. Mycket bättre än det brukar gå med honom. Skriver mer om det senare, puss Emilie.

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards