ponimuppar

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Ponni Muppar - 18 maj 2014 22:43

Så himla stolt över bus ponnyn. Hade honom på programridning igår och han var så himla duktig. Blir så himla stolt. Han blev aldrig rädd för hörnet som han tydligen kan tycka är jätte läskig. Man inte en ända gång reagerade han på hörnet. Sen va han mjuk och höll sig lugn genom hela programet. Fick kommentaren fin ritt men lite mesigt tryck. Haha man jag vågade inte trycka på mer för då kanske han hade brallat iväg och det ville jag inte ta risken med. 

Men skritten i programet gick inte bra men det hade jag räknat med sen innan eftersom att han har en inspänning så får han inte ut stegen och sen har han sen innan VÄLDIGT korta steg! 

Så jag ska ha honom på programen med torsdags gruppen oxå. Hoppas bara att jag kan få honom men det tror jag. 


God natt på er alla! Kramar Alex  

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards