ponimuppar

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Ponni Muppar - 27 maj 2014 20:30

Känns som att hösten är tillbaka nu!   

Så tråkigt att sommaren är borta! 

Hoppas på att den kommer tillbaka innan vi slutar skolan. Jag gick liksom runt i shorts hemma i helgen och nu behöver jag ha jeans och en jacka för att inte frysa. Så tråkigt när det blir så. Hoppas att det ska vara varmt i helgen. Men nån sa att det skulle vara typ 5-10 grader   

Slutar den 12 och det är hur skönt som helst att det snart är sommar lov. Känns som att den här terminen har gått super fort. Kommer sakna allla kompisar men inte skolan. Haha, idag hade vi sista provet och nu kommer jag inte att behöva plugga något mer den här terminen. Tänk att nästa termin går jag i nian och nyss började jag sexan. Hur gick det till?! 

Lilla Emilie går då i första ring och allt shit vad tiden går snabbt.   


Men kommer att skriva ett inlägg som kommer upp imorron typ 10/11

Mega kramar Alex  

Av Ponni Muppar - 27 maj 2014 17:05

Nu var det ett tag sen som jag bloggade. Ibland kommer man in i att blogga och sen kommer det något i vägen och mna glömmer helt av att jag ska blogga! Men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så om ni har något som ni vill höra så är det bara att skriva i kommentarerna! 

Idag var jag då i skolan och hade ett prov! Yeeey. Ne men det gick hyfsat. I slutet vardet lite flummigt så man frågade läraren och då sa hon nästan svaret. Hehe. Men nu är jag hemma och ska sträck kolla på PLL! Så att jag blir klar med alla säsonger tills säsong 5 kommer ut. Är bara på säsong 2 avsnitt 22. Så jag har långt kvar så därför måste jag lägga typ all tid på det! 

Imorron ska jag rida igen i Emilies grupp. Ska blir super roligt men synd att Emilie inte ska rida.   

Sen börjar lång helgen. Ska bli hur skönt som helst. På torsdagen kommer jag inte att göra nått. Kanske åker till stallet men det vet jag inte än. Fredag ska vara med Ida och Jossan. Ida ska sova över hos mig och det ska bli hur roligt som helst. Saknar henne så. 


Mega kramar Alex  

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards