ponimuppar

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Ponni Muppar - 1 maj 2013 21:29

Nu sitter jag och tittar på humorgalan. Och jag lyckades att övertala mamma och pappa att bli världsföräldrar. Men idag har jag varit med min kusin. Vid halv tre åkte vi och tittade på handboll fast jag är inte speciellt handbolls inriktad jag följde med för att jag inte hade nått annat att göra dör mamma var och tränade med Hobbe
//Alexandra

Av Ponni Muppar - 1 maj 2013 15:17

Hemma från stinsen, hittade inget. Men jag köpte present till Frida som har tjejkväll på fredag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men ska försöka va ute i det fina vädret. Blir dålig uppdatering idag för jag har inte så mycket för mig. Ha det bra så länge.

//Emilie

Av Ponni Muppar - 1 maj 2013 10:25

Det blev en rolig kväll igår. Det slutade att regna o solen kom fram. Kom dit vid 19:20 och gick till en familj där alla som hjälpte till var vid ungefär 22:00. Sålde popcorn och träffade massa kompisar. Prata med en tjej jag praoade med så det var kul att träffa henne! Jag gick hem vid 12 för jag var ganska trött.

Idag ska jag kanske åka o shoppa med mamma. Får se vad jag får med hem. Har inte så mycket att blogga om. Ska försöka lägga upp ett inlägg med massa bilder ikväll. Annars hittar jag på nåt annat. Hörs senare.

//Emilie

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards