ponimuppar

Alla inlägg den 5 maj 2013

Tjo

Av Ponni Muppar - 5 maj 2013 20:38

Kom hem från stallet för ett tag sen men har inte orkat blogga. Gick inte så bra att rida Senan, men det kan inte gå bra varje gång. Red barbacka och det är mysigt iaf, världens bästa häst att rida barbacka på. Jag o min brorsa har hoppat studsmatta och tittat på en film. Den heter Thunderstruck och handlar om en känd basketspelare som råkar föra över sin talang till en 16-årig kille. Det blir helt kaos men dom lyckas lösa det till slut. Har redan sett filmen men brorsan hade inte så jag ittade på den med honom.


Imorrn blir det skola, bilderna från Alex lektion ligger på tidsinställt. Har massa läxor att göra, måndagar är min läxdag då jag inte har något annat att göra. Ser fram emot veckan som kommer, har massa roliga saker som väntar! Massa planer på roliga inlägg som kanske kommer upp under veckan. Ska försöka att uppdatera bra även om jag kommer ha fullt upp. Blir inte så bra uppdatering på helger då jag o Alex brukar va i stallet på lördagarna och sen gör jag inte något på söndagar. Så det finns inte så myket att skriva om. Ha det så bra så länge så bloggar jag mer imorrn!

//Emilie

   

Av Ponni Muppar - 5 maj 2013 13:44

Ska till stallet vid 2, rida Senan. Idag har jag bara slappat, hoppat studsmatta och ätit pannkakor. Mums! Veckan som kommer blir lite speciell och imorrn får ni veta hur min vecka ser ut. Uppdaterar mer när jag koller hem från stallet. Ha det så bra!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards