ponimuppar

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Ponni Muppar - 8 maj 2013 21:39

Idag fick jag bästa Saturnus! Jag är inte den bästa kompisen med honom utan han brukar bli jätte sur när jag är nära honom så Amanda gjorde iordning honom medan jag gjorde iordning Pocca. Men ridningen gick super bra fick honom så lös gjord så att han fick i form i slutet av lektionen! Men vi hoppade så jag jobbade inte så mycket med det men det va jätte roligt att rida honom igen! Va super länge sen!

Av Ponni Muppar - 8 maj 2013 17:48

Friidrottsdagen idag gick ganska bra, förutom höjdhopp men annars är jag nöjd. Nu står jag o väntar på tåget, kommer nog inte bli mer uppdatering från mig idag men ska försöka blogga mer imorrn. Bilder från konserten kommer kanske upp.

Av Ponni Muppar - 8 maj 2013 11:35

Nu sitte jag i skolan! Glömde att blogga igår för jag hade ganska mycket att göra! Men igår så kom jag hem och då var Hugo där som vi ska passa tills på söndag! Jag gick ut på tomten med honom och busade och hoppade lite han var jätte duktig! Pappa kom hem tidigt och då skulle han bara ha ett samtal sen skulle vi åka och handla lite och sen åt vi på donken! När jag kom hem gick jag på en jätte lång promenad med Hugo och Hobbe det va kanske 1-2 km. När jag kom hem efter det skrev jag av det som jag hade skrivit på lektionen eftersom att jag hade glömt att skicka bokuppgiften till mig och då skrev jag klart det på ett papper i skolan och sen skrev jag av det hemma! Sen tittade jag på dokumentär serien om Yohio. Sen satte jag mig framför teven med pappa. Men nu sitter jag i skolan och har tråkigt väntar på att lektionen ska börja! Men idag/ikväll ska jag rida istället för Emilie vi ska hoppa ska bli jätte roligt men jag skriver mer ikväll om ridningen

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards