ponimuppar

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Ponni Muppar - 4 maj 2013 20:00

Jag o min brorsa sätter upp studsmattan, vi är nästan färdiga. När studsmattan kommer upp är det inte långt kvar till sommaren! Idag på lektionen red vi ut. Jag hade Doris, går väl inte riktigt att säga om det gick bra eller dåligt på en uteritt men jag ramlade inte av iaf. Första halvan var hon helt lugn. Men sen när vi började rida hem så kom det en cykel rakt ut ur skogen bakom henne och då blev hon rädd. Hon började galoppera men jag red in i hästen framför så hon kom inte så långt. Cyklisten fortsatte ändå att cykla bakom oss en bra bit ich svängde till slut. Så efter det var hon spänd hela vägen hem. Imorrn ska jag rida Senan (mammas foderhäst), ska bli kul. Uppdaterar mer imorrn men det kanske kommer nåt inlägg till ikväll :)

Av Ponni Muppar - 4 maj 2013 12:29

Hej bloggeeeeeeeen! Idag har jag varit och ridit min katt Sixten. Han är bert fux! Ny färg som man kan köpa och måla sin häst/katt/frukt. Jag skulle vilja bli döpt till jan! Hejda smurftå

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards